Alla inlägg den 17 mars 2011

Av mikaelasofias - 17 mars 2011 17:35

  



Världen kan inte få nog av Justin Bieber – så till den milda grad att han nu har tillverkats i fler upplagor.

Justin är nämligen den senaste i raden av stjärnor att bli avbildad i vax, och häromdagen avtäcktes en av hans dubbelgångare på Madame Tussauds i London.

— Jag känner mig ärad att få en egen vaxfigur, sa Bieber enligt Us Magazine i februari.

Duell: Vax vs äkta vara - vilken kändisdocka är mest lik originalet?

— Att bli förevigad i vax vid sidan av mina idoler; Michael Jackson, Prince, Beyoncé och min mentor Usher, är otroligt spännande och väldigt häftigt, fortsatte han.

Justins vaxdocka finns även på Madame Tussauds i New York och Amsterdam, tillsammans med andra kändisdockor som Brad Pitt och Angelina Jolie, Britney och Miley Cyrus.

Av mikaelasofias - 17 mars 2011 17:34

      

Av mikaelasofias - 17 mars 2011 17:30

  

Ja det är sant, våran 17-åriga superstjärnan var på shopping i en leksaksaffär tillsammans med Willow och Jaden Smith. Han verkade vara särskilt stolt över sin nyförvärvade blå leksakspistol. Scooter skulle kanske ha köpt den där helikoptern till honom?

  



Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards