Alla inlägg den 12 mars 2011

Av mikaelasofias - 12 mars 2011 19:08

  

-Justin gillar att hålla midjan av tjejer.
-Justin vill gifta sig: 14 February, då han ska vara ca 27 år gammal
-Justin gillar tjejer med stora rumpor. 
-Justin önskar att han kunde träffa varenda en av hans fans
-Justin skrev låtarna down to earth och That Should Be Me helt själv!
-Justins dansare bränner över 6000 kalorier per konsert, [var!]
-Justin säger - "Min framgång kommer först från Gud "
- 9 lastbilar används för att bedriva all utrustning för My World Tour konserten
-Justin föddes en tisdag kl.12:56 den 1 mars 1994.
-Justin har donerat över $ 6.800.000 till Pencils Of Promise
-The Jonas Brothers tjänade $ 12.700.000 tillsammans för deras film. Medan Justin tjänade $ 12,5 miljoner under bara en natt!!! WOW
-Justin har ett nytt album som kommer ut i år och den kommer då heta "Believe" (nya låtar)
- Visste ni att Justin har ett annat konto på twitter där han låsas att vara en Galen beliber

Av mikaelasofias - 12 mars 2011 19:07

  

Barn cancerpatienter ett Merseyside sjukhus har fått besök av Justin Bieber.

Liverpool Alder Hey barnsjukhuset sa att Mr Bieber spenderat ungefär en timme onkologin avdelningen, och pratat med unga patienter.

En sjukhus talesman sade att besöket hade väckt humöret avdelningen där barnen genomgår kemoterapi.

Talesmannen sa:
"När människor som Justin Bieber tar sig tid att komma och besöka våra patienter ger det dem ett stort uppsving och det verkligen piggar upp alla. Patienter i onkologi avdelningen genomgår svåra behandlingar och du kan faktisktse i barnens ögon vilken skillnad det är att ha en besökare som de beundrar från en värld av underhållning eller sport."

Justin pratade med patienterna och skrev sin autograf

Av mikaelasofias - 12 mars 2011 19:05

  

Den tidigare tungviktsboxare,Mike Tyson har en stor respekt för Justin Bieber.

Detta twittrade Big Guy till Bieber. "Under ett skott härom kvällen spelade jag in ett budskap till Bieber. Hej @justinbieber, titta här "

"Jag tog min dotter för att se [Never Say Never], hon är vansinnigt galen i dig, mannen. Jag önskar bara dig lycka till. Det är en mycket inspirerande film. Jag önskar att folk kunde och se den statsapparat effekt det har alla.Jag önskar er lycka till i livet, min vän. Sköt om dig. "

Justin har inte svarat hans tweets eller video än för att 'Han är super upptagen turnén!

Av mikaelasofias - 12 mars 2011 15:57

  


Justin Bieber är på världsturné, men det stoppar inte honom från att umgås med flickvännen Selena.

Enligt rapporter har Justin suttit och pratat i telefon med flickvännen Selena Gomez hela tiden. Tydliga tjänstesäkerhet på mötesplatsen har blivit tillsagda att inte avbryta Justin medan han är i samtal med Selena.

Förutom att ringa henne och smsa henne hela tiden, så slösade Justin massa pengar på ett täckt diamanthalsband till Selena, som han hade levererat till henne

Av mikaelasofias - 12 mars 2011 14:07



  Det sägs att Selena gomez var livrädd för belibers efter att ha fått online dödshot från avunsjuka belibers, efter att hennes förhållande med justin blev officiellt.

Den 18-åriga sångaren och skådespeleskan Selena gomez har fått stå tillsvars för en online hatkampanj eftersom bilderna släpptes på henne kyssa den tonåriga stjärnan förra månaden.
Det har dock tydligen blivit sämre än förr efter att paret gjorde ett framträdande på Vanity Fair Oscars fest tillsammans. En källa säger till star magazin: " Selena är livrädd. Hon är bara ung och när hon ser saker skrivet till/om henne, blir hon självklart rädd, men Justin försöker lugna henne. Men vad kan han egenkligen göra..? "

Sen sa Selena att hennes nya låt " Who says " adresserar de hot som hon får gå igenom, genom twitter & facebook. Förra veckan berättade hon för Ryan Seacrest på hans radio show: " Inom den här världen, finns det bara en sån enkel tillgång till folks känslor för låten är en sån bra budskap till mina fans, och den berörde mig verkligen när jag hörde den. I grunden är den till hatare, de är till de människor som försöker ta dig ner ".

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards