Alla inlägg under april 2010

Av mikaelasofias - 27 april 2010 12:07

hejsan bloggen!!!

gissa vem som vart sjuk...... jo jag.

så de är de är därför ja int har bloggat på ett tag.

Men nu är ja lite bättre nu är i skolan.

Det blir ett litet inlägg för ja har inte så mycket tid.

ska ha idrott men ja har ju vart sjuk så ja kan inte vara med på den idag så då blir de väl att sitta här på idrotten.men ska gå

//kram tjoo


Hej

Av mikaelasofias - 15 april 2010 19:19

hejsan bloggen!!!

 de känns som de var ett tags sen ja bloggade har riktigt inte haft tid med datorn på sista tiden.

I skolan idag hade vi matte-prov de gick nog bra tror ja.

Annars har de inte hänt så mycket.

Funderar på att ta en lite paus från bloggen i typ bara några dagar.

Men ska gå hejdå!!!

//tjoo

kommentera gärna!!!!!

Av mikaelasofias - 12 april 2010 13:22

hejsan!!! nu var de ganska länge sen ja bloggade. så tänkte de var bäst att skriva. Det har inte hänt så mycket just nu är ja i skolan.

Men hinner inte skriva mer ska ha matte .

skriver mer någon annan dag.

//tjoo

Av mikaelasofias - 6 april 2010 18:42

hejsan bloggen!!!!

Idag har de inte hänt så mycket var hoss tandläkaren imorse så behövde inte gå till skolan.

men imorgon  bär de av till skolan.

Men asså de har inte hänt så mycket under dom senaste dagarna.

Funderar på att skaffa en hamster.

någon som haft någon hamster? eller vet något om dom??? kommentera.

ja bloggar någon annan dag igen. (kanse imorgon i skolan)

//tjoo




Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards