Alla inlägg den 3 mars 2011

Av mikaelasofias - 3 mars 2011 17:50

  

Av mikaelasofias - 3 mars 2011 17:07

fy vad bra gjort!
Gjord av samma person som gjorde That Should Be Me videon. Justin såg den och gjorde den till officiella videon ju. Tror ni han gör samma sak med Down To Earth?

That Should Be Me videon

Av mikaelasofias - 3 mars 2011 17:02

  

Justin gav Ellen en födelsedagspresent som hon hade önskat sig väldigt länge. Det var en liten låda med Justin Biebers hår i. När Ellen fick presenten så skrev Justin Bieber hans autograf på lådan. Sedan la Ellen ut håret på en internetauktion som folk kunde buda på för att köpa håret. Pengarna gick till fattighetsdom.

När auktionen var slut så visade det sig att Justin Bieber's hår såldes för 40,668,00 dollar. Ellen Degeneres tweetade sedan:

Tack @ JustinBieber! Min födelsedagspresent tog över $ 40.000 för @ GentleBarn. Hur snabbt kan du växa lite mer hår?

Av mikaelasofias - 3 mars 2011 17:00

  

Justin Bieber lämnar Los Angeles flygplats LAX @ Credit: Splash News Online

Föregående kväll, Justin Bieber och Selena Gomez firade Justin's 17-årsdag med en romantisk middag Maggiano's på The Grove.

Justin blev upprörd av den hela uppmärksamheten så att han tog upp långfingret till fotograferna när han skulle köra iväg.

Bilderna har sedan sprids online runt om i världen, inom några timmar så skrev Justin en ursäkt till fans och föräldrar som kan ha varit kränkta.

Han säger att han ska "försöka göra rätt" i framtiden och inte "reagera i ilska."

Han tweetade:

"Hade en stor födelsedag och i slutet av kvällen blev vi omringade av paparazzis och jag reagerade på ett sätt jag vet bättre. Jag är ledsen. Det är inte alltid lätt men jag vet bättre än att reagera i ilska, "

"Livet har sina upp-och nedgångar men ni är alltid där för mig. Jag kommer att göra mina misstag men jag lovar att fortsätta att växa med er och prova att göra rätt.

Av mikaelasofias - 3 mars 2011 16:58

  

Det har gått flera rykten då justin fyllde år. Vissa säger att han har ändrats, andra säger lite andra saker.

Det sägs även att Selena blev attackerad av ett fan, och att det var därför Justin var så ledsen och sur.
vet än inte om det är sant för det kan vara falska rykten. Vad tror ni?
Av mikaelasofias - 3 mars 2011 16:57

          

Han firade sin födelsedg med en middag i tisdags kväll  på den italienska restaurangen Maggianos i Los Angeles. Tillsammans med sin flickvän Selena Gomez och sina vänner! 

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards