Alla inlägg under maj 2011

Av mikaelasofias - 30 maj 2011 21:00

 



Justin twittrade nyligen denna bilden, " Good day for fishing " skrev han.
 
Tror ni att Justins tatuering är äkta?
Av mikaelasofias - 30 maj 2011 20:57

 


Sean Kingston är inlagd på sjukhus nära Miami Beach efter att skadat sig själv då han var och åkte jet skii, detta hände i söndags.

 
Han hade en kvinnlig passagerare då dem krockade med en bro, runt 6 PM, lokal tid.
Som tur var blev både Sean och hans passagerare räddade. Dem kördes till Jackson Memorial Hospital.
 
De tror inte att det var någon typ av alkohol inblandat.
 
Justin twittrade, " got my friend @seankingston in my prayers tonight. a true friend and big bro. please keep him in your prayers tonight as well. "
Av mikaelasofias - 30 maj 2011 20:51


Vet inte om Fatbardha har lagt upp denna söta video innan. Den är inte så ny, men hittade den nyss.
 
En jätte söt liten tjej som börjar argumentera om Justin Bieber med sin pappa. Adorable
Av mikaelasofias - 30 maj 2011 20:48

 


Denna 14-åriga stigandepopstjärnan har tagit YouTube med storm och är redo att släppa sin efterlängtadedebutskiva i september.
När dom mötte upp Cody Simpson Angela & Vanessa Simmons "Finare Dollslanseringsfesten, sa Cody att det enbart handlar om vad fansen kan förvänta sig av sin musikvideo för" On My Mind "- den första låten ihans album.

Vad sägs om sitt kommande album?

"Min debutalbum kommer ut runt september i år, Riktigt roligt," Cody sa. "'On My Mind" är en smakbit av av albumet.

När dom frågade Cody vad han tycker om alla Bieber jämförelser, då medger Cody att han helt förstår.

"Jag förstår varför varför vi jämförs och det är smickrande eftersom han är mycket framgångsrik. Jag tror att vi har vår egen grej på gång och han är mycket positiv till mig och jag är ett stor fan av honom.
Av mikaelasofias - 30 maj 2011 20:46

 



Idag fyller Justins syster Jazmyn 3 år, Grattis:)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards