Alla inlägg den 1 mars 2011

Av mikaelasofias - 1 mars 2011 20:17

    



      

Av mikaelasofias - 1 mars 2011 17:31

  

Av mikaelasofias - 1 mars 2011 17:27

  


 Justin Biebers föräldrar är redan i ett "krig" över Justin's berömmelse och ära.

Enligt The Mirror, så har JB's mamma Pattie Mallette och hans pappa Jeremy Bieber blivit "osams".
Deras fejd "river" tydligen upp Baby sångaren isär.

Pattie blev gravid med Justin vid 17 års åldern alltså 17 år gammal och skildes från Jeremy när Justin av liten. Nu sägs det att det har tänds en ny kamp med hennes ex. Dom lämnar Never say never stjärnan i mitten.

Tidningen hävdar att Biebster föräldrar är "rasande" på att trängas undan av Justin's manager Scooter Braun, mentor Usher och "fadersgestalten" Will Smith, och istället för att förenas i sin vrede, har de enligt uppgift vänt sig mot varandra.

En vän till familjen berättade för tabloid:"Pattie påpekar diskret att hon gav upp allt för Justin och att hon borde vara den personen som fattar besluten." En vän till familjen berättade för Tabloid: "Pattie påpekar diskret att hon gav upp allt för Justin och att hon bör vara den person som fattar besluten."

"Jeremy, vill vara i centrum hela tiden för sin sons liv. Han hatar det sätt som andra män, särskilt Usher och Will Smith, agerar som fadersfigurer."

De fortsatte: "Pattie var bara 17 år när hon fick veta att hon var gravid. Jeremy var ett år äldre och en riktig bad boy. De splittrades när Justin var en liten bebis, men de har kämpat sedan dess. "

"De båda gjorde en stor insats för Justins skull.
Men de stämmde inte alltid överens med hur de andra ville få upp Justin. Jeremy tycker att  Pattie är en överlägsen mamma - Pattie säger Jeremy är bara intresserade av berömmelse. I rättvisans namn, inte inget är sant. "

Källan förklarade: "Pattie försöker att vara strikta, införande av utegångsförbud och förbud mot Justin från att använda sin dator efter 10:30. Men han är nästan vuxen nu. Jeremy är det roliga-och-spel far, låter Justin göra vad han vill. Dom har nyligen gjort matchande tatueringar och har varit på exotiska semestrar tillsammans. "

"För att lägga till sina problem, har Justin börjat agera upp. Han kan vara butter när han inte får som han vill och har börjat behandla hantlangare som smuts - svär åt dem eller höjer ögonbrynen på det sättet som tonåringar gör ".

Det sägs att Justin ska hjälpa sin pappa att bli en rap sjärna, efter olika rapporter hävdade One Time Hitmarker att hans pappa vill sortera ut sitt liv.

Av mikaelasofias - 1 mars 2011 17:12

 

  Justin Bieber donerar Hans 17-årsdag till välgörenhet

I stället för att ska få presenter från hans fans vill Justin donera sin födelsedag till välgörenhet på hans vägnar!

Justin ber Beliebers att donera till välgörenhet: Vatten för hans 17-årsdag på tisdagen för att öka $ 17.000 för rent vatten i utvecklingsländer.

Eftersom det är Justin 17årsdag, förväntas fans att donera $ 1.7, $ 17, $ 170 eller kan 17 cent om du verkligen är pank! Återigen, det är inte obligatorisk: D

Från och med 28 Februari, har Justin samlat in över $ 23.550, mer än han väntat.

Läs Justin Bieber's meddelande nedan: ''Jag har haft ett fantastiskt år och det är på grund av fans hjälper mig att leva min dröm. Jag fyller 17 år tisdag, och har mycket att vara tacksam för!

i år vill jag verkligen att min födelsedag att handla om att hjälpa andra. Istället för att be för presenter, jag bervänner, familj och fans att överväga att donera $ 17 för min 17-årsdag för att göra en förändring.

100% av alla donationer går direkt till att bygga rent vatten i utvecklingsländer med välgörenhet: vatten, och vikommer att kunna se bilder och GPS av de projekt som vi hjälpt till att bygga!

Tillsammans har vi gjort en stor skillnad för många orsaker. Visste du att ca 4.500 barn dör varje dag av vattenburnasjukdomar? Genom att bygga rent vatten projekt för byar som behöver dem, vi kan förhindra detta!

Jag vill göra min födelsedag fråga i år - låt oss göra det fler barn kan växa upp till en 17-årsdag som jag. Häng med mig för att göra en förändring.

Jag är verkligen så tacksam för min familj, vänner och fans,och jag tror vi kan göra något stort för att bidra till rent vatten till människor i nöd. Även om du inte har $ 17 till ger jag bara be er att ut i din kommun och försöka göra en positiv skillnad. Även den minsta handling av vänlighet kan räcka långt.



Detta  skrev justin facebook om vattnet :)

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards