Alla inlägg den 11 mars 2011

Av mikaelasofias - 11 mars 2011 21:30

  

Av mikaelasofias - 11 mars 2011 21:28

Kolla in min nya blogg den är lite mera personlig

http://barbieinpink.bloggplatsen.se/


  

Av mikaelasofias - 11 mars 2011 21:27

  

Den kanadensiska sångaren är medveten om att han inte kan ta tjejer hem om hans mamma inte accepterar det, eftersom han ansåg att det är mycket viktigt att respektera de moraliska normer som ställs.

"Jag har aldrig tagit hem en tjej om inte min mor skulle ge mig sitt godkännande. Jag tar inte hem kaxiga tjejer till min mamma, säger han till radioprogrammet" Morning Mash Up. "

Av mikaelasofias - 11 mars 2011 20:27

Justin Bieber är för närvarande låst in sitt hotellrum i Liverpool, England - med hundratals skrikande tjejer utanför ... och polisen har varnat Bieber att den kunde förvandlas till en "möjlig upplopp situation" och har till och med hotat att arrestera honom.

 

   Källor ansluten till Bieber berättade för popstjärnan och hans följe att dom har varnat honom för att om Bieber eller någon i hans team går någonstans i närheten av balkongen ... de kommer att omedelbart arresteras för att ha provocerat ett upplopp.

Vi berättade Team Bieber är följande polis order.

TMZ erhållits video från scenen (ovan) visar grupper av uniformerade tjänstemän försöker kontrollera folkmassan.

UPPDATERING: Källor på hotellet berätta TMZ, 25 vakter har tagit upp plats utanför för att hantera den stora massan av människor - numrering cirka 500 pers.
Vi berättade omgivande vägar har också stängts

Av mikaelasofias - 11 mars 2011 20:25

 

  Pirates Of The Caribbean stjärnan Johnny Depp är en dedikerad Justin Bieber följare.

Johnny Depp är glad för att erkänna att han är fångad av Bieber Fevern.

Skådespelarens barn är stora fans av den 17-åriga tonåringen Justin Bieber och Johnny dras också till honom också.

"Justin Bieber är väldigt viktig för dem," Johnny, 47, avslöjade medan han visade sin nya film Rango på theFour Seasons Hotel i Los Angeles förra månaden.

"De gjorde mig till en Belieber, och så ska jag förbli."

The Hollywood hunk är pappa till Lily Rose, 11, och John Christopher, 8, och partner till Vanessa Paradis, 38.

Strax efter Johnny bekännelse, gick Justin Bieber in och avslöjade att känslan är helt ömsesidigt.

"Jag är ett stort fan av dig så jag ville komma och stödja er," berättade Justin om sin nya vän.

"OK, vem är inte en Belieber nu?" svarade Johnny. "Är vi inte alla Beliebers?

"Hur ska jag förklara detta för min dotter?"

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards