Alla inlägg under mars 2011

Av mikaelasofias - 25 mars 2011 22:04

 


Justin Bieber är fångad i en dålig romantik!

Insiders säger att tonåringen justin bieber har Romanc både med Selena Gomez och Jasmine Villegas!

"Justin har blivit berömd snabbt att nu är han inte nöjd med att nöja sig med bara en tjej," en initierad källa uppgavamerikanska tabloiden National Enquirer.

"Medan han och Selena var tillsammansfebruari på premiären av justins dokumentär Never Say Never, sägs det att han i hemlighet skickade romantiska SMS till Jasmine - han sade att han var ledsen att hon inte var med honom.


"Ända sedan han hade en hård make-out session med Jasmine i sin bil i höstas, han hade en enorm crush henne och desperat vill att ansluta sig till henne igen.

"Även om han bara är 17, har han förvandlas till en mini-spelare.

 

Vad tror ni? Sant eller falskt?
Jag tror inte justin är en " player " ?
Av mikaelasofias - 25 mars 2011 22:03

  

Justin Bieber tog sig tid att tacka Jaden Smith och Willow Smith för deras stöd och prestanda vid varje konsert som de inte längre kommer att turnera med MY WORLD TOUR och gör det sättet bredvid Tyskland. Detta är vad Bieber tweetade till Jaden och Willow:

"Och @ officialjaden är min bror för livet. kommer att sakna dig mannen .- allihopa följ honom "

"Och till @ officialwillow min lillla syster . Du ägde ! Tack för att ni kom med hos på resan. Du är sanningen! "

"En mörk känsla i luften ikväll ... Det är @ OfficialWillow och @ OfficialJaden sista visning ... Det kommer inte att vara densamma."

Av mikaelasofias - 25 mars 2011 22:01

 


Justin Bieber  anländer till Nottingham på sin turnébuss före sin spelning på Trent FM Arena, Storbritannien. Justin var klädd i en 213 $ kostym från OnePiece kroppen (i Storbritannien de kallar det babygro, tror jag).

Bolaget har inte gjort body i kanadensiska flaggan ännu, så  Justin Bieber kanske kunde släppa en subtil vink genom att bära den amerikanska designen

Av mikaelasofias - 25 mars 2011 22:00

 

Justin Bieber har tränat med sin personliga tränare Dolvett Quince backstage i Greenville, SC under sin My World tour den 16 december.

Hardcore Pushups träning

Hur ska Justin annars ha kvar sina six-pack? "Han är ganska bra om hans diet," Berättar hans rösttränare tränare Jan Smith för Us Weekly. "Han äter hälsosamt. Han äter inte mycket skräpmat. "

Tight Squeeze träning

När Bieber inte är turné eller gör musik, Så älskar han att få med sina atletiska kompisar. "Vi gick till gymmet och spelade boll... Jag spelar golf ibland, säger han till Us Weekly.


Av mikaelasofias - 25 mars 2011 21:52

Om ja ska ha kvar bloggen eller inte... ja tycker att ja bloggar ganska mycket och min statestik är bra..men varför får ja inga kommentarer.

Jag har funderat ganska länge på detta och bestämt mej antingen försvinner bloggen eller så skulle ja vilja ha någon som hjälper.+att  ja inte villl känna mej tvungen att blogga

....så de är upp till er.


  


Av mikaelasofias - 24 mars 2011 17:35

 

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards