Alla inlägg under maj 2010

Av mikaelasofias - 26 maj 2010 13:16

hejsan bloggen!!!

just nu är ja i bibblan ska ha idtott men man är ju förkyld.....

Kom inte på någon bra rubrik för inlägget så de blev ingen.

Vet inte riktigt vad ja ska göra idag sen  när ja mer hem men man hittar ju apå något.

Men nu ska ja logga in på facebook

hejdå

//tjoo


Av mikaelasofias - 24 maj 2010 14:26

tjenare bloggen!!!

Det var jätte länge sen ja bloggade.

har hunnit med ganska mycket på den tid.

1.vart i englad

2 blivit sjuk (typ en hel vecka å är forfarande sjuk men är i skolan)

Nu ska ja snart ha engelska dagen sista lektion :):):)

Men måste kila....


//tjoo


Av mikaelasofias - 8 maj 2010 16:55

Hejsan bloggen    

Idag var vi in till stan å shoppade lite.

nu återstår de tråkiga att städa mitt rum är jätte stökigt kanse städar imrogon eller aldrig...

Ikväll blir de titta på tv det är ju  Virus i bataljonen.

Tror också min bror kommer ikväll.

Me ni får ha de bra!!!

//tjoo

Av mikaelasofias - 7 maj 2010 19:00

Tjena bloggen!!!

Det var ett tag sen man bloggade.

Har liksom tappar intresse för bloggen på sista tiden.

Men de är väl  bara att börja om..

Det har inte hände inte så mycket i skolan idag.

Ikväll ska ja titta på tv.

Och i helgen...vet ja inte riktigt ska iallafall färga håret.

 Men ni får ha de bra tills vi hörs igen.

//tjoo





Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards