Alla inlägg under januari 2010

Av mikaelasofias - 28 januari 2010 17:29

tjena bloggen.

Det som hänt under dagarna ja inte bloggat, så har ja fått linser.    

Å ja funderar också på att köpa en ny mobil.

någon som vet någon bra mobil????

Sedan har ja en till fråga någon som är bra på teman har på bloggplatsen?

Men ikväll sen blir de någon lite läxor i tyska.

Ska gå!!!!

kommentera gärna!

//tjoo0


Av mikaelasofias - 24 januari 2010 18:40

Hejsan bloggen!

Det har inte hänt så mycket i helgen.

Men imrgon börjar skolan igen då.

jag skulle tycka att de var bra om ja fick reda på vad ni tycker om min blogg så ja kanse kan ändra något.

Men ska gå.

//tjoo   




Av mikaelasofias - 16 januari 2010 17:11

Idag har de  inte hänt så¨mycket.

vi har typ städat hela dagen  

Men ikväll blir de mycket roligare då min bror kommer.

vi kommer nog också dra igång en bra film!

Imrgon vet ja inte riktigt vad som kommer hända kanse ska dra in til stan å shoppa.

men ha en bra lördag-kväll.

//tjoo

 

 

 

 

Av mikaelasofias - 14 januari 2010 17:55

Hejsan alla läser (som inte är så många)

Men iskolan idag var de tråkigt.

imorgon ska vi ha glos-förhör i tyska typ 30 ord men kan typ  bara 5 hoppas de går bra än då.

Ja försov mej imorse var nära på att missa bussen å behöva vänta typ 2 timmar på nästa buss.

men som tur var kom ja i tid.

Men måste gå å träna på tyska läxan så ja inte sitter å så vet ja inget imorgon.

Ha de bra //tjoo



Av mikaelasofias - 12 januari 2010 18:01

Nu blir de tidiga morgonar.

Kommer ju hem vid 4 varje dag   

Men de är ju bara att kämpa.

de kommer ju inte bli så mycket bloggande nu.

men ja ska göra så gått de går.

men måste gå å göra kemi läxa,

hejdå kommentera gärna!

//tjoo

Av mikaelasofias - 9 januari 2010 16:09

hejsan

hoppas alla där ute mår bra!

nu är de lördag.

ikväll blir de nog film å godis.....

Men de finns inte så mycket att blogga om har inte bloggat på ett tag kan ju beror på att min dator fungerar ibland å ibland inte.

Men ska försöka fixa den.

måste gå hejdå

//tjoo

p.s kommerntera  gärna!


Av mikaelasofias - 6 januari 2010 15:36

Snacka om att snön är iriterande man kan kanppt gå ut förens man ser ut som värsta snö-monstret.

ja kom på en sak igår ja älskar röda-roser  

Hoppas alla har fått en bra jul med fina klappar.

men måste rusa hejdå!

//tjoo



Av mikaelasofias - 3 januari 2010 17:25

idag har det inte hänt så mycket .

Imrogon kommer de någo inte hända så mycket heller vi ska nog åka in till stan,

Hopppas detta året blir bra!!!

medans ni ändå är inne å läser kan ni väl kommentera   

men ja ska gå å äta nu.

//tjoo

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards