Alla inlägg den 16 mars 2011

Av mikaelasofias - 16 mars 2011 18:50

  

Det Verkar som om att Justin Bieber är att ha riktigt tid över dammen!

Inte nog med att han uppträdde på den berömda O2 arenean i London i Måndags, men i tisdags så kom en av hans 3 vaxfigurer ut på Madam Tussauds och i måndags tillbringade han kvällen med en middag med några av sina BFFs. Medans Justin's flickvän Selena Gomez har premiär av sin låt Who says i Usa så har han Willow och Jaden smith med sig för att hålla honom sällskap.

De tre amigos sågs av likaledes, och som vanligt var de alla ute med riktgit snygga stilar som de hade på middag en(tillsammans med Willow och Jaden's mamma Jada Pinkett Smith) i Londons West End.

Av mikaelasofias - 16 mars 2011 18:48

            

Av mikaelasofias - 16 mars 2011 18:45

          

Av mikaelasofias - 16 mars 2011 18:45


Justin Bieber orsakade kaos under sitt besök i Liverpool i fredags. Fansen tog reda på vilket hotell flickfavoriten bodde på och flockades utanför byggnaden i hopp om att få en skymt av sin idol. Men två fans lyckades ta sig ännu längre – hela vägen in på stjärnans hotellrum, för att vara exakt.


— Hotellet var belamrat av fans som gjorde allt för att få se Justin, säger en källa till Daily Mirror. Men två speciellt handlingskraftiga fans smög in genom sidoentrén och stal två städerskeoutfits.


Fansen, 18 och 16 år, bytte om till sina nya kläder och knackade på dörren till Justins svit.


— Efter att ha släppts in började tjejerna lite halvhjärtat att damma borden. Ingen insåg fakta förrän de var ensamma i hans sovrum och fotade hans privata ägodelar med sina mobiltelefoner, fortsätter källan.


En av Justins anställda hörde fansen fnittra och upptäckte att ”städerskorna” inte riktigt utförde sitt utlovade jobb.


— Tjejerna blev uppläxade och sedan utslängda från hotellet, säger samma källa.


Efter att Bieber fått höra om städerske-incidenten valde han att inte återvända till sitt rum efter kvällens spelning, utan tillbringade i stället natten i sin turnébuss.

Av mikaelasofias - 16 mars 2011 18:44

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards