Alla inlägg den 13 mars 2011

Av mikaelasofias - 13 mars 2011 19:05

    

Av mikaelasofias - 13 mars 2011 19:04

   

   den 17-åriga sångaren sägs vara favorit till front händelsen i Belfast, Nord Irland i november efter att ha imponerat på bossarna med sin stint som online-värd förra under förra årets cermino i Madrid, Spanien.

En källa säger till "The Sun" nyhetstidningen: "Justin var en sån hit att chefer överlägger honom för den viktigaste händelsen i år. Snoop Dogg, Katy Perry och Miley Cyrus är också utmanare men det lutar mer mot Justin.

Om han får rollen, skulle Justin vara den yngsta som någonsin varit värd för cermonin, men arrangörer tror att hans närvaro kommer att övertyga fans att lyssna - men en del är oroliga för att det blir komplicerat ifall han vinner några av de awards han blir nominerad till!

Källan tillägger: "Med honom i huvudansvaret är det garantier på att miljontals fans kommer att närvara och det blir komplicerat för honom, som värd, ifall han skulle vinna några awards!"

Av mikaelasofias - 13 mars 2011 19:02


Justin twittrade "this is crazy. there are like thousands of people out there. love everybody but gonna try and get some sleep. please dont scream. lol" angående detta.

svenska: "detta är galet. det är typ tusen pers där ute. älskar er alla men måste försöka sova lite. snälla skrik inte. lol"

Av mikaelasofias - 13 mars 2011 18:59

Jag vet inte riktigt om det här är musik videon, för har ens musik videon kommer ut än? Aja kom in på en random sida och hittade så om det här är musik videon och justin inte har twittrat det än bli inte arga på att jag lägger ut den

Av mikaelasofias - 13 mars 2011 18:58

  

Vem visste att det fortfarande fans 11-åriga tjejer som inte ännu blivit smittade av Bieber-fever, eller ännu mer chockerande, ogillade honom? Reese witherspoons ex-make Ryan Phillippe avslöjade igår på premiären av hans nya film "The Lincoln Lawyer" att hans och Reese äldsta dotter Ava INTE är ett fan av Justin Bieber!

Han förklarade, "Hon är väldigt anti-Bieber. Hon gillar gymnastik och håller på med ridning. Hon föredrar att lyssna på the Beatles över Justin Bieber, vilket jag är ganska stolt över." 

Det är bäst att hon aktar sig på skolan på måndag! Ni vet väl alla vid det här laget, vad som händer när man upprör Belibers

Av mikaelasofias - 13 mars 2011 18:55

 

  Kid Rock var på "Piers Morgan Tonight" Där Morgan började prata om Justin Bieber, vilket kändes som ett knep för att den frispråkige Kid Rock att prata positivt om Justin Bieber.

Men Rock gjorde ingenting på den vägen, iställetsa han detta om Justin Bieber: " Han är ern trevlig och bra kille." och vad Kid Rock hade hört var att

 

"Bieber har en väldig talang".
-thejustinbiebershrine 

-

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards