Alla inlägg den 9 mars 2011

Av mikaelasofias - 9 mars 2011 19:26

  

Av mikaelasofias - 9 mars 2011 19:20

  

"Det finns inget botemedel mot Bieber Fevern" sa Justin i en intervju.

Bieber Fevern har drabbat Dublin, och fansens föräldrar känner helt plötsligt den dära hormon kraften, den normala känslan hos dom flesta Beliebers, som skriver saker om sin idol på Facebook,Twitter och även nere på Grafton Street i Dublin. När fansen fick reda på att Justin var där så, sprang alla fansen till Grafton Street när Justin och Willow var där och shoppade.

Biljettförsäljningen för Justin Bieber's konserter i Dublin, såldes slut på 20 minuter!

På den 1:a Dublin konserten så skrek alal fansen fårn första början, dom skrek åt allt som rörde sig på scenen. I av  början konserten piskade den 12 åriga Willow Smith upp energin.

När Justin Bieber kom ut på scenen, gjorde han ingen besviken, han levererade smart med en väl koreograferad show med låtar som,
One Less Lonely Girl, Somebod To Love, Never Let You Go och Baby. Bakom sig hade Justin Sina dansare

Av mikaelasofias - 9 mars 2011 19:16

  

Selena Gomez var Ryan Seacrest's radioprogram tidigare i morse. Hon var där och pratade om premiären till hennes låt "Who Says" och hon säger att låten är perfekt för den situation hon är i just nu Twitter och Facebook.

Med andra ord sa hon att hon får en hel del hat från hennes fans och pojkvännens fans

Av mikaelasofias - 9 mars 2011 19:15

  

Under en intervju som justin var med i  när han var på sin turne i Storbritannien sa Justin Bieber att han tyckte att många tjejer från Stobritannien var snygga. Så Robert Pattinson gav råd till Justin.

"En dag på en fest så kom Robert Pattinson till mig och sa: Av någon anledning så älskar alla människor vårat hår, och det är alltid en stor hög med tjejer. "Han är som, Hej mitt namn när Robert Pattinson, Vill du röra mitt hår?
"Jag trodde att han skojade med mig först, men det funkade verkligen.


"Robert är en väldigt cool kille", sa Justin. "Jag gillar verkligen honom"

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards