Alla inlägg den 15 mars 2011

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:14

  

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:13

    


Justin Bieber har drabbats av ett pinsamt garderob fel när hans gylf kom packande upp på scen i Liverpool Arena. Detta pinsamma ögonblick inträffade när han uppträdde omkring på scenen i en metallic jacka och vita byxor framför tusentals fans Liverpool Arena

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:10


Här kan ni se både Justin och Willow sjunga! Justin sjunger vid 1:57

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:08

    



Ett par sneakers som Justin Bieber hade på sig på en konsert visades i måndags på Torontos Bata Shoe Museum

De slitna Supra Skytops sneakersen gick med i museets samling av kändis skor, som omfattar också skor av John Lennon, Terry Fox och Marilyn Monroe

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:05

  

Selena Gomez stannade till Z100 tidigare idag och hon har inte bara öppnat upp om sitt förhållande med Justin Bieber, men bekräftade det!

Det är svårt, "Selena sägas om haters på Internet" Det gör ont, det gör. Jag tycker inte att jag gör något fel. Jag harvart bästa vän med honom under en mycket lång tid. Det gör ont om mina känslor väldigt mycket men jag försöker att inte fokusera det. Jag har en stark familj och stora fans. "

"Men jag måste hålla med dem ibland. Jag älskade Jesse McCartney. Jag var besatt av honom. Han dejtade KatieCassidy när han var 16 eller 17. Jag hatade henne, absolut hatade henne. Jag var förödmjukad att han var med Katieoch jag ville vara med honom. Han var min skärmsläckare! Jag gjorde bara en film (Monte Carlo) med Katie Cassidy ochhon var den trevligaste person någonsin. "

Lyssna Selena's Z100 intervju

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:04

  


Trots att han får flickor att svimma, svimma vart han än går, är Justin Bieber, 17, som för närvarande turnerar i Storbritannien, en modell gäst som endast frågar hotell cheferna om gröt och pizza.

En anställd på Liverpool's Hard Day's Night Hotel, där Justin stannade när han hade konsert på Liverpool Echo Arena, sa till oss: "Vi väntade oss alla typer av löjliga krav. Men allt han begärde var färsk mjölk, en skål med gröt och några pizzor som skulle leveras till hans £750-per-natt-svit. Han verkade mycket artig och var ganska lugn den tiden han var här."

Av mikaelasofias - 15 mars 2011 18:03

                          

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards