Alla inlägg under oktober 2011

Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:20

 


Justin's Swagger Couch, Ryan Good är borta! Mr Good har slutat jobba för Bieber för gott. Inga ord eller kommentarer från Ryan varför han inte är kvar. Men Scooter Braun visade Ryan & Bieber att fullfölja sina drömmar.


Deras tweets.

ThatryGood
@justinbieber gonna miss you too lil bro. see you when you’re back in LA! trend #weLoveJustinBieber …lol

JustinBieber
@thatrygood nice. haha. gonna miss u big bro. see u soon! Trend #WeLoveRyGOOD

BiebsHeaven
As a belieber, My heart is feeling heavy because of Ryan Good :( You cant leave your family.

ScooterBraun
all u asking..ryan is going to pursue some of his dreams…we encourage him 2 go after his. he will always b a part of this family. always!

KennyHamilton
I’m gonna miss you man! Been so much fun and so many memories… @thatrygood I wish you well…

Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:19

 

Justin och Selena Gomez har fått en lunch inbjudan från David och Victoria Beckham. Beckhams bjöd in Justin på lunch som tack för gåvorna han skickade till Davids tre söner, (3 gitarrer).

Justin sa "Jag har träffat David mer än en gång, men jag har inte träffat Victoria ordentligt ännu". De verkar vara en riktigt cool familj, och jag skulle vilja spendera mer tid med dem i framtiden . De har bjudit in oss (mig och Selena) på lunch. "

"David och pojkarna är riktigt coola, och även om jag inte känner Victoria väl, är hon verkligen snäll mot mig. Jag skickade några underteckande presenter till grabbarna , och varje gång hon ser mig, tackar hon mig alltid. De verkar en riktigt snäll familj. "

Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:18

 

Fans väntar på att träffa Justin lyxhotellet Copacabana Palace i Rio De Jenairo Brasilien, 3 oktober, 2011.

Justin har 3 konserter i Brasilien den 5 oktober på Estadio Olimpico Joao Havelange i Rio De Jenairo. Och sedan den 8 och den 10 oktober är han planerade att uppträfa i San Paulo och Porto Alegre.

Förhoppningsvis är Justin utvilad efter sin paus. Han jobbar väldigt hårt

Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:17

 


Justin är inte välkomna till Peru. Borde Justin hålla sig borta från Peru?

 
Justin fick dödshot att han kommer dödas om han kommer till Peru för att utföra en show som är planerad i denna månad. Justin har planerad att uppträda på Estadio Nacional, Lima, Peru den 17 oktober 2011.

En grupp Facebook som heter "Matar en Justin el 17 de Octubre en el Estadio Nacional" översätter du det blir det "döda Justin den 17 oktober på National Stadium" den har fått mycket uppmärksamhet och det är redan över 1600 likes..
#BiebsStayOutOfPeru var TT men de är inte det längre.
Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:16

 


Justin anlände till Brasilien , och hundratals fans var på flygplatsen i Rio de Janeiro för att välkomna honom till sitt land. Hundratals fans var också utanför hotell Rio och väntade på Justin.

Selena Gomez då? Enligt rapporter på Twitter, var Selena i Brasilien i Argentina, där hon enligt uppgifter var häktad i två timmar på grund av problem med visum.

Reporter Gabe Simas säger att Selena gömmer sig Faena Hotel i Buenos Aires, Argentina.

Gabe twittrade:


Selena Gomez está no Faena Hotel, em Buenos Aires, Argentina. Deve vir ao Brasil assim que conseguir o visto para acompanhar o Bieber.

översätter man blir det

Confirmed: Selena Gomez is at the Hotel Faena in Buenos Aires, Argentina. She will visit Brazil to accompany Bieber.

Men andra rapporter säger att Selena är på Copacabana Palace i Rio de Janeiro med Justin.

 
Många fans är övertygade om att Selena definitivt är med Justin i Brasilien. "Välkommen till Brasilien Jelena" är  tillfället TT,massor av fans har redan samlats utanför Copacabana Palace.

Selena ska dessutom fotograferas i Sydamerika
Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:09

Om ni gillar  Kellan Christopher 
 

Så tycker ja att ni ska kika in här:


http://kellanlsweden.blogg.se/


KellanLSweden är den första & största   sida i Sverige om den talangfulle  skådespelaren och modellen Kellan Lutz,   mest känd som Emmett Cullen i The twilight Saga filmerna


  

Av mikaelasofias - 5 oktober 2011 18:06

För att bloggen inte blir uppdaterd så mycket, de äe välidgt mycket som kommer ikläm skolan...Men de är bara att ta nya tag och försöka på nytt (:



 


Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards