Alla inlägg den 10 mars 2011

Av mikaelasofias - 10 mars 2011 18:36

            

Av mikaelasofias - 10 mars 2011 18:35

  

Justin Bieber får råd om berömmelse från NKOTB, Jordan Knight

Justin Bieber är att få några råd om hur man hanterar sin berömmelse från New Kids On The Block sångaren, Jordanien Knight. Knight vet allt om hur berömmelse kan påverka ett ungt liv, som i slutet av 1980, och början av 1990,  Jordanien och NKOTB var älskad av miljontals människor.

Knight berättar för Bieber. Så som han tror så har han väldigt mycket talang, och han är en,otrolig sångare. "Men låt inte fansen tro att du är en gud." Jag påminner också Justin bieber att ha väldigt kul med hans lycka!

Nästa  för Jordanien Knight är den efterlängtade KNOTBSB turnén, som kombinerar New Kids on The Block och Backstreet Boys, vilket gör det en stor pojke band extravaganza.

Jordan visade idén till resan och kom när New Kids on The Block uppmanade Backstreet Boys till en konsert i New York. Som NKOTB började sjunger en BSB låt tog gardinen och Backstreet Boys uppstod i en gästroll. Fansen älskade den så mycket, och det var NKOTBSB turnén senare, berättar han PopEater

Av mikaelasofias - 10 mars 2011 18:34

  


Rascal Flatts Veckan fortsätter här på BAM's Blog. Country bandet, som omfattar Picher-uppfödda gitarristen Joe Don Rooney har officiellt avslutat sin "Nothing Like This Tour" Lördag på Oklahoma City Arena. Luke Bryan och Chris Young är speciella gäster på turnén. 

Även på lördag, bandets nya TV-special "Rascal Flatts: Ingenting liknande" kommer sändas vid 8 pm på ABC (Koco-5 i Oklahoma City). Programmet kommer innehålla konsert klipp från St Paul, Minnesota, tillsammans med bakom-kulisserna film av bandet och framträdanden av speciella gäster Natasha Bedingfield och Justin Bieber. 

Rascal Flatts blev en del av fenomenet som kallas Bieber fever när County trion kommit överens om att samarbeta med honom på en version av "That should be me" inför popsensationens nya album, "Never Say Never -. The Remixes" På skivan förekommer även samarbeten med Kanye West, Usher, Chris Brown, Jaden Smith och Miley Cyrus. 

"Vi hade skitkul med honom," sa Rooney "Vi hörde låten, och vi älskade den. Vi tänkte, 'Men, ja, varför inte? Det var verkligen kul. Ungen har något speciellt. Jag hatar att säga ordet ungen för att han verkligen beter sig som en ung vuxen, inte som de flesta 16-åringar. Men det var riktigt coolt," Sade Rooney under en telefonintervju från Nashville, Tennessee, dagen innan Bieber firade sin 17-årsdag. 

"Han är en mycket talangfull kille och han har en enorm framtid framför sig om han verkligen vill det. Han kan bara fortsätta göra bra låtar och fortsätta utvecklas.Han har verkligen talang. Jag insåg inte att han spelar så många instrument så bra som han gör. Jag menar, han kan dansa grabben kan agera och han sjunger röven av sig. Så, allt finns där för honom. Jag är verkligen stolt över honom, jag är verkligen det! och jag är stolt över denna låten vi gjorde tillsammans. Den blev jättebra. " 

På lördagens TV-special, kommer Bieber visas i en aldrig tidigare sett klipp på musikvideon till "That should be me", liksom i bakom kulisserna-klipp från inspelningen av videon. Bedingfield, som spelade in balladen "Easy" på "Nothing Like This", också kommer att visas i programmet, som kommer innehålla konsert filmklipp från bandets turné. 

"Du vet, man undrar ju alltid hur det är att jobba med en riktigt ung atrist så där ... men han var mycket professionell. Och hans team runt omkring honom är mycket professionell. Jag ser bara bra saker som händer för Justin! Han har en enormt stor skala av fans, helt otroligt vad som är möjligt i sociala nätverk världen, som med Justin. Han har typ brutit alla regler och han har sin egen lilla värld på gång. Så det är verkligen coolt att ha  delat varandras världar,  verkligen!" sade han.

Av mikaelasofias - 10 mars 2011 16:38

   


Hans mormor var en stor pianist.
Hans pappa gifte om sig.
Han är väldigt beskyddande för hanns lilla syster.
Han är inte inne i bling-bling.
Han började dejta när han var 13.
Hans första kyss var när han var 13.
Hans favoritprogram är Smallville.
hans favorit TV-spel är NBA 2K.
Hans favoritfärger är blått och lila
Hans favoritmat är spaghetti
Han talar flytande franska
Hans favorit musik är RnB och pop
Hans favoritartister, Usher, Michael Jackson, BoysIImen, Stevie Wonder.
Hans kändis ¨cruch är Beyonce.
Han gillar vitamin vatten
Hans favorit dricka är apelsinjuice
Han har en halvsyster som heter Jazmine & bror namn Jaxon
Han är  vänsterhänt
Han kan spela trumpet, gitarr, piano och trummor
Han kan räkna till tio på tyska

Han gillar tacos
Hans favorit paj är äpple
Han gillar att åka skateboard och är bra på det
Hans bästa vänner - Ryan Butler & Chaz Somers
Han gillar blåa ögon ( bruna med )
Han gillar ett fint leende
Hans första CD kom ut i Novemeber 17. 2009
Han spelar fyra instrument, gitarr, piano, trummor och trumpet
Han älskar sina fans!



Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards