Alla inlägg den 7 mars 2011

Av mikaelasofias - 7 mars 2011 18:59

  

Av mikaelasofias - 7 mars 2011 18:53

  

Försöker han att göra ett uttalande?
Han gjorde en stor nyhet när han klippte av hans dyrbara lockar för ett par veckor sedan, men nu ser det ut som om Justin Bieber har klippt ännu kortare!
an utförde vid sin konsert i Birmingham Englad Fredag kväll den 4 Mars, och vi la märke till att hans lugg hade fått lite klipp klipp.
Justin flyttar kanske in i vuxenlivet?

Av mikaelasofias - 7 mars 2011 18:45

     

Justin Bieber vill så gärna avstärcka sina fans från att dricka, han har förbjudit alkohol fårn sitt hotellrum.
Den 17-åringen är på väg till Dublin nästa vecka för sin världsturné och trots att han har bett om att all sprit tas bort från minibaren för att föregå med ett gott exempel.

Enligt Hollywire begärde han att "All alkohol ska tas bort och minibarerna ska vara låsta".

En källa förklarade: "Han är väldigt strikt om att ha alkohol någonstans i närheten av honom. Justin tror även att ha det i rummet sänder ut fel signaler till fansen. "

Av mikaelasofias - 7 mars 2011 18:44

  


POP stjärnan Justin Bieber är klart i sina styrelse promenader när han åker runt i sin skateboard på flygplatsen.

Den kanadensiska hearthrob Justin Bieber, 17 - var klädd i färger och med en keps med en döskalle . Han tog sin skateboard för att åka igenom terminalen i Birmingham.

Justin utförde två utsålda konserter i staden under helgen som var en del av hans turné i Storbritannien.

Förhoppningsvis så hjälpte hjulen honom att komma till incheckningsdisken i tid

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards