Alla inlägg under oktober 2010

Av mikaelasofias - 31 oktober 2010 19:32

  

Ser ni justin bieber nere i hörnet.? :D

Tror ej att man kan köpa denna tidning i svergie...

Av mikaelasofias - 31 oktober 2010 17:09

  

Av mikaelasofias - 31 oktober 2010 17:05

Spana in Justin Biebers sminkade omslag!

2010-10-28 09:42
Redigerarna förnekar retuschering: "Vi hade tekniska problem"  

Justin Biebers persikolena hud och fluffiga frilla har fått tjejer världen över att tråna. Men nu hånas popstjärnan för att vara lite väl tillfixad på nya omslagsfotot av den brasilianska tidningen Star Todateen.

Den 16-åriga popstjärnan har till synes fått en hel del hjälp på traven med att förstärka sina drag och sminköserna har framför allt satsat på Justins ögon.

Redigerarna på tidningen hävdar dock bestämt att ingen retuschering har förekommit och att bilderna visar sångaren precis som han är:

— Vi har inte kunnat undgå era kommentarer och Twitter-inlägg om bilderna på Justin på omslaget. Vi skulle vilja berätta att det inte har gjorts några ändringar i området runt sångarens ögon. Vi hade tekniska problem som gör vissa fält av bilden mörkare, hälsar en talesperson från Star Todateen via Huffington Post.

— Vi vill också säga att vi tycker att Justin är väldigt naturligt vacker. Vi skulle aldrig anse det nödvändigt att förändra bilder på honom. Naturlig skönhet säger allt, eller hur?

Spana in Justins omtalade omslag i galleriet ovan!
 

Länk:http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=97998

Av mikaelasofias - 31 oktober 2010 16:54

så snygg! :D

Av mikaelasofias - 31 oktober 2010 16:49

  

Så här kommer Justins akustiska album se ut som släpps nästa månad!
Här är låtarna som kommer att finnas med:

1. One Time
2. Baby
3. One Less Lonely Girl
4. Down To Earth
5. U Smile
6. Stuck In The Moment
7. Favorite Girl (Live)
8. That Should Be Me
9. Never Say Never - Featuring Jaden Smith
10. Pray

Som ni ser heter den nya låten Pray, spännande!

Här  kan man förbeställa skivan:http://www.walmart.com/ip/15383626  vet inte hur bra det går från Sverige, och om det går.

Av mikaelasofias - 31 oktober 2010 16:47

  

Justin hade något hemligt pågång med Demi Lovato, enligt Life & Style. En källa nära dem sa att Demi tyckte att Justin var väldigt "mogen för sin ålder" och hon var ganska "chockad" för att han var en utmärkt kyssare... Hm.. Tolka det som ni vill.. :D

- OceanUp

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards