Alla inlägg den 5 mars 2011

Av mikaelasofias - 5 mars 2011 19:05


från första konserten på hans "My World Tour" som drog igång igår :)

Av mikaelasofias - 5 mars 2011 18:56

                            

Av mikaelasofias - 5 mars 2011 18:55

  

Rob Dyrdek återvänder till MTV med en ny serie.


OK, han gick aldrig, med den fjärde säsongen av Rob Dyrdek's Fantasy Factory som debuterar på Måndag den 4 april  22:30.


Serien följer Dyrdek och hans vän Christopher "Big Black" Boykin när de ger sig sina äventyr. Framträdanden av Justin Bieber och DEVO kommer att bestå under säsongen.


Fantasy Factory var uppe i 13 procent i betyg för säsong 3. Säsongsfinalen var i genomsnitt 1,09 hos folket 12-34 i kategorin.


Dyrdek's nya show, NARRAKTIGHET, som lanserar den 9 juni vid 10 pm, enligt följande Hims när han tar den roligaste amatör Internet videos och ger den sin egen unika snurra framför en studiopublik och framträdanden från hans vänner, däribland Johnny Knoxville, Travis Pastrana, Ryan Dunn och Big Black.

Av mikaelasofias - 5 mars 2011 18:52

Det finns en ny JUSTIN BIEBER DVD UTE!

Så som Justin Bieber firar sin 17-årsdag den här veckan, så hade människor Revolver Entertainment (UK) tillkännage releasen av Bieber Fever * på DVD. Kolla in exklusiva klipp från DVDn.

Klicka på här för att komma till videon

  

Färska på Baksidan av hans första turne någonsin i Storbritanienen så tar Bieber Fever med dig bakom huvudrubrikerna och ger dig en insite av den verkliga Justin

  

Av mikaelasofias - 5 mars 2011 18:51

  

Två TradeMe auktioner som inrättats av radiostationen The Edge för att samla in pengar till Christchurch jordbävningen Överklagande har väckts i $ 4.471.

Auktionen för ett dubbel pass för att se Justin Bieber live i Sydney, plus en träffa och prata med tonåringsstjärnan efter föreställningen gick för $ 2.711.

Auktionen för en Dubbel Pass för att se Usher live Vector Arena, plus en träff och prata efteråt med han gick för $ 1.760.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards