Alla inlägg den 2 mars 2011

Av mikaelasofias - 2 mars 2011 18:04

  


   Det är inte varje dag Justin Bieber fyller 17 år! Tidningen "OK" frågade några damer/tjejer om deras tankar och lyckönskningar om att Justin blir ett år äldre.

Vid lanseringen av Victoria's Secret's nya "fantastiska" linje i NYC, ville nåfra va modellerna på Victoria Secret Angel önska det  allra bästa för Justin.

Chanel Iman berättade för "OK", att hon är en stor Belieber med Bieber fever!

"Jag är ett stort fan!" sa Chanel, "Jag är den största Beliebern där ute, känns det som." (eller intE:P)

"Jag har inte sett filmen än Bara för att jag har varit i Europa, men så fort jag kommer tillbaka ska jag se "Never Say Never" för det vill jag verkligen. "

Lily Aldridge (som är förlovad med Kings Of Leon sångaren Caleb Followill sa hennes bästa tankar om Justin väldigt högt:  "aww! Happy Birthday, Justin Bieber! En sådan sötnos är han. "

"Jag tycker verkligen att han är söt och han har verkligen jobbat hårt," sa hon. "Jag är stolt över hans framgång."

När Erin Heatherton fick höra att det var Justins födelsedag idag, sa hon kort och konsist: "Coolt! Grattis på födelsedagen Justin Bieber! "

Candice Swanepoel, hade några väl valda ord för Justin denna dag.
"Jo jag brukade vara ett fan, men han blir ju lite äldre nu, går igenom olika obekväma tider, som vi alla går igenom. Men vi får se vad han kommer komma ut med."

Av mikaelasofias - 2 mars 2011 18:01

  

Även duon spelade tystlåten i början, Justin Bieber och Selena Gomez är definitivt inte blyga om att nonchalera deras unga romantik runt längre! Hollywire.com bekräftade att paret kysstes under en film dejt i natt, 28 februari.

"De var Sherman Oaks Gallerian väg upp till Arclight. De var rulltrappan och Selenas hand var i Justin's bakficka ", avslöjade vår källa. Vid ett tillfälle av vårt Vittne så sa dom att Selena och Justin började fnittra efter att ha stulit en snabb kyss under sin dag som Selena sarkastiskt quipped "Awkward!"

Bieber och Gomez såg fashionabelt bedårande la vår källa. "Selena var klädd i något svart. Justin var klädd i grå skinny jeans, en svart tröja och en skinnjacka. "Selena tog kanske ut Justin på hans födelsedag? Allt vänder för en tonårings känsla 17 åridag!

Av mikaelasofias - 2 mars 2011 17:57

  

Selena gomez och Justin Bieber håller varandra i händerna och går ut tillsammans för att äta mat på tisdag eftermiddag den 1 Mars.

Det nya paret gick och shoppade i ett lokalt köpcentrum, stannar vid D & G och Louis Vuitton och delade några kramar på vägen.

När de var klara med all shopping så plockade Justin och Selena något sött från Pinkberyy.

          

Av mikaelasofias - 2 mars 2011 17:52

  

För att fira Justin's 17-årsdag, spelade Justin hus i presidentsviten St Regis med sin flickvän Selena. De åt middag tillsammans, kysstes offentligt och tillbringade en massa tid ensamma ( livvakter och morsor!) i deras tycke utgrävningar.

Med ett fem-stjärnigt hotell, havsutsikts sida och en vacker kvinna vid sin sida, har Justin Biebers razzia i manlighet varit sig riktigt extravaganta i affären. Den 17-åriga superstjärnan firade sin födelsedag för ett par dagar tidigare genom att hyra en $ 6000 per-natt på Presidential Suite posh St Regis Monarch Beach Hotel i Dana Point, Kalifornien, och spenderade natten med Selena Gomez

  

Det bedårande paret (som officiellt gick ut med sina tre månaders förhållande nästa dag Vanity Fair Oscar's efterfest) började sin kväll den 26 februari anläggningens Stonehill Tavern restaurang för middag, där de inte var rädda att visa lite PDA .

"Det var lite som Cameron Diaz och Alex Rodriguez Super Bowl", ett ögonvittne berättar HollywoodLife.comexklusivt. "De utfodrade varandra med sina gafflar och de kysstes också. Det var uppenbart att de är helt förälskade i varandra och att känslorna är ömsesidigabåda hållen. "

Under hela måltiden, Så hördes det att Selena sa "! Grattis på födelsedagen, baby" och "Det är din födelsedag - vikommer att göra det du vill göra! " till Justin.
  

Efter deras måltid, så gick paret ner till stranden hand i hand för en sen natt promenad och sedan ledas tillbaka till sin massiva svit. Med 3.000 kvadratmeter, kostar presidentsviten St Regis en jättestor $ 6.000 per natt och inkluderar en privat balkong med utsikt över havet, ett mästar badrum med separat jacuzzi och ångdusch, ett stort sovrum med en king size-säng, en matsal för 10 personer och mycket, mycket mer.

Sviten kommer även med en butler - någon Justin och Selena kontaktade bara några gånger för att "vissa desserter

  "För det mesta,så ville Justin och Selena vara ifred", en annan källa berättar. "De hade inga livvakter eller föräldrarmed dem, men det fanns en nödsituation kontaktlistan i receptionen med nummer till en livvakt och några av derasfolks info om de behövde det något sätt."

Följande dag gjorde att Justin och Selena gick tillsamamns när de dök upp hand i handVanity Fairs årliga Oscar party och de tog även kort i Photo Booth. Som sagt, bleknar alla i partiet PDA i världen i jämförelse med deras romantiska (och extravaganta) strandsemester kvällen innan

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards