Direktlänk till inlägg 1 mars 2011

Justin's födelsedag går till välgörenhet!

Av mikaelasofias - 1 mars 2011 17:12

 

  Justin Bieber donerar Hans 17-årsdag till välgörenhet

I stället för att ska få presenter från hans fans vill Justin donera sin födelsedag till välgörenhet på hans vägnar!

Justin ber Beliebers att donera till välgörenhet: Vatten för hans 17-årsdag på tisdagen för att öka $ 17.000 för rent vatten i utvecklingsländer.

Eftersom det är Justin 17årsdag, förväntas fans att donera $ 1.7, $ 17, $ 170 eller kan 17 cent om du verkligen är pank! Återigen, det är inte obligatorisk: D

Från och med 28 Februari, har Justin samlat in över $ 23.550, mer än han väntat.

Läs Justin Bieber's meddelande nedan: ''Jag har haft ett fantastiskt år och det är på grund av fans hjälper mig att leva min dröm. Jag fyller 17 år tisdag, och har mycket att vara tacksam för!

i år vill jag verkligen att min födelsedag att handla om att hjälpa andra. Istället för att be för presenter, jag bervänner, familj och fans att överväga att donera $ 17 för min 17-årsdag för att göra en förändring.

100% av alla donationer går direkt till att bygga rent vatten i utvecklingsländer med välgörenhet: vatten, och vikommer att kunna se bilder och GPS av de projekt som vi hjälpt till att bygga!

Tillsammans har vi gjort en stor skillnad för många orsaker. Visste du att ca 4.500 barn dör varje dag av vattenburnasjukdomar? Genom att bygga rent vatten projekt för byar som behöver dem, vi kan förhindra detta!

Jag vill göra min födelsedag fråga i år - låt oss göra det fler barn kan växa upp till en 17-årsdag som jag. Häng med mig för att göra en förändring.

Jag är verkligen så tacksam för min familj, vänner och fans,och jag tror vi kan göra något stort för att bidra till rent vatten till människor i nöd. Även om du inte har $ 17 till ger jag bara be er att ut i din kommun och försöka göra en positiv skillnad. Även den minsta handling av vänlighet kan räcka långt.



Detta  skrev justin facebook om vattnet :)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mikaelasofias - 7 juli 2015 18:06


Denna goding beställde jag hem från fyndiq för ett tag sen den kostar drygt 40 kr och är verkligen fin då jag älskar drömfångare. Jag beställde hem min i den vita färgen. Jag valde att beställa hem guld då jag tycker att ja passar bättre i guld :) ...

Av mikaelasofias - 24 juni 2015 22:31


Jag såg denna i affären för ett tag sen och den fick följa med mig hem! De är en body mist men den återfuktar huden som en hudkräm vilket är perfekt på sommaren då man helst Inte ska ha parfym på sig! Man kan spraya den över hela kroppen och den lukt...

Av mikaelasofias - 24 juni 2015 22:27


Det har varit ett par riktigt lata dagar i soffan då vädret inte alls har varit på top, sitter mycket hellre ute än invirad i en filt inne! Ja har dock endå lyckats bli brun med dom små soldagarna vi haft. Imrgon hoppas ja på bättre väder så man kan ...

Av mikaelasofias - 21 juni 2015 21:23


verkligen något som är inne i sommar, och som man kan ha istället för smycken. Jag själv tycker att de är super snyggt och har faktiskt köpt på mig några ark, just nu har vädret inte varit på min sida dock så har inte användt någon än! Detta ark k...

Av mikaelasofias - 21 juni 2015 21:20


detta var verkligen ett tag sen vet inte varför de Inte blivit något bloggande man glömmer bort de och tänker Inte på de helt enkelt! Men tänkte att de verkligen skulle bli en bättring nu så ja har något att göra under dagarna på sommarlovet! ...

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards