Alla inlägg under mars 2011

Av mikaelasofias - 10 mars 2011 16:38

   


Hans mormor var en stor pianist.
Hans pappa gifte om sig.
Han är väldigt beskyddande för hanns lilla syster.
Han är inte inne i bling-bling.
Han började dejta när han var 13.
Hans första kyss var när han var 13.
Hans favoritprogram är Smallville.
hans favorit TV-spel är NBA 2K.
Hans favoritfärger är blått och lila
Hans favoritmat är spaghetti
Han talar flytande franska
Hans favorit musik är RnB och pop
Hans favoritartister, Usher, Michael Jackson, BoysIImen, Stevie Wonder.
Hans kändis ¨cruch är Beyonce.
Han gillar vitamin vatten
Hans favorit dricka är apelsinjuice
Han har en halvsyster som heter Jazmine & bror namn Jaxon
Han är  vänsterhänt
Han kan spela trumpet, gitarr, piano och trummor
Han kan räkna till tio på tyska

Han gillar tacos
Hans favorit paj är äpple
Han gillar att åka skateboard och är bra på det
Hans bästa vänner - Ryan Butler & Chaz Somers
Han gillar blåa ögon ( bruna med )
Han gillar ett fint leende
Hans första CD kom ut i Novemeber 17. 2009
Han spelar fyra instrument, gitarr, piano, trummor och trumpet
Han älskar sina fans!



Av mikaelasofias - 9 mars 2011 19:26

  

Av mikaelasofias - 9 mars 2011 19:20

  

"Det finns inget botemedel mot Bieber Fevern" sa Justin i en intervju.

Bieber Fevern har drabbat Dublin, och fansens föräldrar känner helt plötsligt den dära hormon kraften, den normala känslan hos dom flesta Beliebers, som skriver saker om sin idol på Facebook,Twitter och även nere på Grafton Street i Dublin. När fansen fick reda på att Justin var där så, sprang alla fansen till Grafton Street när Justin och Willow var där och shoppade.

Biljettförsäljningen för Justin Bieber's konserter i Dublin, såldes slut på 20 minuter!

På den 1:a Dublin konserten så skrek alal fansen fårn första början, dom skrek åt allt som rörde sig på scenen. I av  början konserten piskade den 12 åriga Willow Smith upp energin.

När Justin Bieber kom ut på scenen, gjorde han ingen besviken, han levererade smart med en väl koreograferad show med låtar som,
One Less Lonely Girl, Somebod To Love, Never Let You Go och Baby. Bakom sig hade Justin Sina dansare

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards