Alla inlägg under mars 2011

Av mikaelasofias - 18 mars 2011 20:28

Justin Bieber verkar ha fått nog av paparazzsi uppmärksamhet på sina löpande My World tours i Storbritannien.

När han lämnar sitt hotell i London på eftermiddagen inför kvällens "s show på O2, bar Justin en träningsoverall och drog ner luvan, gömde sitt ansikte från de väntande fotograferna.

The One Time stjärnan skyndade sig ut från hotellet och leddes till en chaufför driven bil hans säkerhet team för att undvika folksamlingar som hade samlats för att få en skymt av honom

    

Av mikaelasofias - 18 mars 2011 20:27

  

Selena Gomez och Justin Bieber sa in i det sista inte ett ord om sin påstådda relation, alla skriverier till trots. Men som Starlounge tidigare rapporterat blev deras förhållande officiellt då de dök upp hand i hand på Vanity Fairs Oscarsfest i slutet av februari.

Selena är fortfarande sparsam med detaljerna kring sin nya pojkvän och deras förhållande, men när hon ställdes mot väggen hos David Letterman i ”The Late Show” igår, avslöjade hon hur de två träffades.


— Hans manager ringde min mamma, som är min manager, berättade hon.

Och fortsatte efter en del lirkande från David Letterman:


— Han har funnits i mitt liv under så lång tid, och det är skönt att ha någon som förstår vad jag går igenom.


Selena, som har känt Justin i två år, har tidigare avfärdat romansryktena med att de två är som syskon. Men även om deras förhållande nu alltså är bekräftat kommer vi nog få vänta ytterligare ett tag på att sångerskan ska öppna sig och bjuda på de riktigt intressanta detaljerna 

Selena Gomez och Justin Bieber sa in i det sista inte ett ord om sin påstådda relation, alla skriverier till trots. Men som Starlounge tidigare rapporterat blev deras förhållande officiellt då de dök upp hand i hand på Vanity Fairs Oscarsfest i slutet av februari.

Selena är fortfarande sparsam med detaljerna kring sin nya pojkvän och deras förhållande, men när hon ställdes mot väggen hos David Letterman i ”The Late Show” igår, avslöjade hon hur de två träffades.


— Hans manager ringde min mamma, som är min manager, berättade hon.

Och fortsatte efter en del lirkande från David Letterman:


— Han har funnits i mitt liv under så lång tid, och det är skönt att ha någon som förstår vad jag går igenom.


Selena, som har känt Justin i två år, har tidigare avfärdat romansryktena med att de två är som syskon. Men även om deras förhållande nu alltså är bekräftat kommer vi nog få vänta ytterligare ett tag på att sångerskan ska öppna sig och bjuda på de riktigt intressanta detaljerna

Av mikaelasofias - 18 mars 2011 20:24

    


 Lady Gaga har flest Facebook och Twitter följare på planeten. Men gissa vem som har mest aktiva fans? Ja juste, Justin Bieber.

Enligt statistiken från FanGager.com, och med mars 2011, så har Lady Gaga ännu fler fans än Justin Bieber, men beliebers är mycket mer engagerade än små monsterna

 

För första gångenhar FanGager publicerat en lista över de 100 bästa kommande fansidor. Men det är inte rangordna sidor enligt det högsta antalet fans, snarare så gynnar den de mest aktiva fansen, eller som "gillar" och kommentera inlägg med mest frekvens.

"Vi definierar Aktiva användare för dem som är: meningsfulla, gemenskapensverksamhet, inklusive de som gillar, kommentarer och inlägg, etc., som representerar det verkliga engagemangets verksamhet," sa Fangare

  

Av mikaelasofias - 18 mars 2011 20:23

  


Justin Biebers nya frisyr orsakade en huvudvärk för makeup artisterna Madame Tussauds vaxkabinett. Den vaxartade JB tvillingsyster hade den gamla Bieber frisyren, istället för den nya korta frisyren som han avslöjade i februari 2011.

Enligt Madame Tussauds skulptör konstnärer, orsakade Justin Biebers nya frisyr dem, och dem oroar sig för sin nya skapelse i sista minuten.

" fort vi såg honom klippa det, så övervägde vi det. Vi frågade hans stylist och honom om saken, och bestämmde för att behålla den klassiska Bieber cuten, sa en av skulptörerna!"

Av mikaelasofias - 17 mars 2011 17:57

    

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards