Alla inlägg under januari 2011

Av mikaelasofias - 25 januari 2011 20:55

Tyvär kan man inte få in videon men här är länken :)

  

Av mikaelasofias - 25 januari 2011 20:53

  



Haile är tjejen Justin presenterade på Golden Globes :)

Av mikaelasofias - 25 januari 2011 20:39

  

Super duktiga grammy nominerande lå skrivaren Ester Dean som är känd för att ha skrivit superhits som Firework med Katy Perry och What`s my name med Rhinna.

hon har nu berättat att hon är just klar med en låt till justin!

Låten kommer vara ett soundtrack till hans kommande film Never Say Never!

 

"första gången ja träffade justin var på ett America idol event med Usher och justin sa till mej Omg, ja är ett jätte stort fan, jag älskar dina låtar då sa ja Är du ett fan av mej? hahah Jag är ett jätte stort fan av din musik! han har talang Han är väldigt lätt att arbeta med och han är jätte trevlig! vi blev justin klara med lite musik till hans kommande film, jag kan inte berätta så mycket för ja vill inte avslöga någonting..haha

Men den kommer bli jätte bra! "

 

-justinbiebershrine.blogspot.com

Av mikaelasofias - 25 januari 2011 17:17

    

Av mikaelasofias - 25 januari 2011 17:11

  

justin kommer att vara med i Late Show med David Letterman.

han ska inte vara med en gång utan 2 gågner och på samma vecka :)

Måndagen den 31 januari kommer han vara med i showen på en interjuv.

Och Fredagen den 4 februari kommer han vara med att göra "top 10 list" :)

Av mikaelasofias - 25 januari 2011 17:02

     


Många människor, intressant och ointressant, har fått stor  berömmelse   YouTube. Någonstans i världen är en svensk kille   att kunna genom livet som hävdar att barnet i den höga stolen som en gång fick miljontals människor att klicka och titta på hans fnissande passform.

 

Men av alla söta barn, kraschar skateboardåkare och amatörradio natt hjältar för att tjäna ett par tusen klick av berömmelse, har ingen ännu riktigt matchade den bragderika av Justin Bieber, som skickade några korta videor av hans musikaliska stil när han bara var tolv och kom att bli den regerande popstjärna i det kända universum.

Nu, vid sexton års ålder, något mer än en nysning av barnet-faced hearthrob drar stor uppmärksamhet. Hans specialitet är den känslomässiga, svävande, fullständigt uppriktig kärlek låt från en pojke vars röst har ännu inte förändrats, blandat med massor av pojkaktiga leenden och dans. Det finns en mycket bra anledning, visar det sig, att hans stil påminner den ungdomliga Michael Jackson-stjärnan var mallen. Och nu han får Jackson-liknande tal-har mer än 365 miljoner människor  gillat  videon av Biebers låt, "Baby", skicka honom förbi Lady Gaga



Fortsätt gärna läsa här


Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards