Alla inlägg den 1 januari 2011

Av mikaelasofias - 1 januari 2011 22:47

    
  
Klicka här för att läsa de på  deras sida :)

Av mikaelasofias - 1 januari 2011 21:19

  

 

Av mikaelasofias - 1 januari 2011 21:18

  

Kim Kardashian må vara 30, men i verkligheten har hon en tonåring i sitt hjärta. Enligt hennes blogg, var Kim främsta minne av 2010 sin mycket omtalade plåtning med Justin Bieber.

"En sådan fantastisk inställning och en super photoshoot", skrev hon om Elle fotograferingen i Bahamas.

Kim och Justin Bieber fotosession fick en oväntad tvist, dödshot från Bieber fansen efter att rykten spridits om att Kim dejtar Justin.

" jag var twittrade till honom: 'Hey Biebs, detta är galet, att få dödshot från dina fans'. Jag tror de blev bortförda, han bad alla sina Biebers att sluta attackera mig" berättade Kardashian till US Weekly i juni.

I listan av minnen ingick också lanseringen av hennes egna K-Dash för QVC kollektion, sin egen vaxdocka Madame Tussauds, åka tunnelbanan för första gången, till toppen av Empire State Building och filma "Kourtney and Kim Take New York".

- Nydailynews.com

Av mikaelasofias - 1 januari 2011 21:14

  

Av mikaelasofias - 1 januari 2011 19:37

  

En insider berättar att Justin är så förälskad i Selena, så han gav Disney stjärnan hennes diamant ... kan du tro det?


Justin må vara yngre än Selena Gomez, men han gör allt i sin makt för att vinna hennes hjärta. Han vet att diamanter är en flickas bästa vän, så han gick all out med sin julklapp!


"Det är inte en förlovningsring, men det är ett diamanthalsband som ska betyda att hon är hans", säger en insider till HollywoodLife.com om den påkostade julklapp Justin, 16, gav sin 18-åriga flickvän.


"De är ihop. De är fäst vid varandra. Du kan inte hålla dessa två isär. Hon var så rörd och förvånad. Men, hon älskade det. Det är den första diamant som någon någonsin har gett henne. Han ville ta deras förhållande till nästa nivå. Han är verkligen förtjust i henne".


Trots deras upptagna arbetsscheman, har Selena och Justin gjort tid för varandra och nyårsafton var inte något undantag! En insider säger att Justin spenderar semestern med sin familj, men att Selena kommer att vara med honom för deras midnatts kyssen.


- Hollywood Life

Av mikaelasofias - 1 januari 2011 19:35

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards