Alla inlägg den 22 januari 2011

Av mikaelasofias - 22 januari 2011 19:16

  

Av mikaelasofias - 22 januari 2011 19:11

  

Justin Bieber blir i synk med Justin Timberlake för hans nästa skiva. Enligt JB's låtskrivare, Sean Garrett, kommer Justin Bieber "härma" Justin Timberlake i ett försök att locka en äldre pubilk.


"Vad vi försöker göra med Justin är att locka honom i ung vuxen ålder." säger Sean Garrett till Billaboard.


"En underbar sak med Justin Bieber är att hans fans kommer växa med honom. Så vi vill att alla fans som han startade med ska fortsätta vara nyfikna och exalterade angående honom, och samtidigt töja ut bandet en aningens och få de 22-23 åriga fansen att älska honom de också."


- justinbieberzone

 


Av mikaelasofias - 22 januari 2011 19:09

  


Kom ni ihåg den videon när Justin och Sean Kingston spelade in en låt i studion för ett tag sedan; Shawty let's go, och när man på en chatt med Sean fick höra på några fler låtar som Justin och Sean har spelat in, det var bland annat covers på 'Pretty boy swag' (orginalet är med Soulja Boy) och 'Billionaire' (Travie McCoy & Bruno Mars)?!
Sean sa då att låtarna skulle finnas på ett mixtape med namnet 'King of Kingz'.

Nu har han även officiellt kommit ut på sin twitter med att King of Kingz kommer att släppas på Seans födelsedag - Den tredje februari. Och omslaget är redan släppt, och det ser ni här ovan.
Egentligen är det "Seans mixtape" men minst en låt med Justin kommer att finnas med där i alla fall!

Av mikaelasofias - 22 januari 2011 19:05

    


"Jelena" blev ertappade på Jessica Jarrell's sweet 16 i Los Angeles, och visar Justin Bieber antingen stående framför Selena eller sittandes i hennes knä.

Födelsedagstjejej Jessica säger till Celebuzz.com att bilden är ett påhitt av folks fantasi.


"Nej, jag såg det aldrig. Jag tror inte det hände" säger Jessica. Men hon håller fast vid att de dök upp på festen tillsammans.

- justinbieberzone

Av mikaelasofias - 22 januari 2011 19:01

  

          klicka på dom små bilderna för större format :)


Justin sågs på en basketmatch igår den 21 januari matchen var mellan Atlanta Hawks Vs New Orleans hornet!

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards