Alla inlägg den 5 januari 2011

Av mikaelasofias - 5 januari 2011 21:28


  

Av mikaelasofias - 5 januari 2011 21:25

    

    

Av mikaelasofias - 5 januari 2011 19:59

    

Av mikaelasofias - 5 januari 2011 19:57

         


   Alla sliter och drar i teenstjärnan Justin Bieber just nu. När crimeserien CSI lyckades få med honom i ett avsnitt (visas i Kanal 5 den 8 november SOM REDAN HAR VARIT!) - har han fått erbjudanden från alla håll och kanter.

Nu senast erkände Criminal Minds-skådisen Kirsten Vangsness att hon gärna ser Bieber i en gästroll.

- Justin skulle kunna vara en galen mördare som bara ger sig på killar, säger Kirsten till eonline.com. Det är alltid kvinnor som mördas i Criminal Minds, vi behöver fler mansmördare.

Hon fortsätter att skoja om sina idéer kring Justin Bieber.

- Hans signum skulle kunna vara att klippa av håret på sina offer, göra Bieber-pottfrisyrer på dem.  

 Källa: Kanal 5

Av mikaelasofias - 5 januari 2011 19:56

kanal 5s mode nyheter skriver såhär om Justins nya parfym

  


Från pyjamaser, nagellack och nu en egen doft. Teenstjärnan Justin Bieber har inget emot att dela med sig av sitt kända namn till färsäljningshungriga företag.
Den nya doften kommer sannolikt att få flickfansen att svimma av lycka - det är nämligen en tjejdoft.
- De flesta manliga kändisar gör herrdofter, säger Bieber till Hollyscoop. Att göra en kvinnlig parfym med mitt namn är en helt ny grej. Jag är så förväntansfull. Det här kommer att bli stort. 

När och var parfymen kommer att lanseras är ännu oklart.


-Tänker ni köpa parfymen? :)


Av mikaelasofias - 5 januari 2011 19:55

Om du missade Justin på 5:an idag så går det ju inatt (05:10). Men det kanske är lite sent/tidigt så jag lägger ut klippen från youtube!

Här kommer dom:


Det första gick inte att bädda in men HÄR är en länk :)


Av mikaelasofias - 5 januari 2011 19:53

Jaa, vissa beliebers kan till och med ha gått så långt när det gäller dödshoten att de kan riskera att hamna i fängelse.

Ni antar att tweetsen i fråga är tydliga. Men förutom frasen "Jag ska döda dig" ser det ut som vissa medelanden är skrivna av galna lemurer som katsar brazilianska nötter på tangentbordet. (?)
Trots att tweetarna kan få allvarliga problem om de inte slutar nu, så gör de inte det.
Twitter skrev så här:
Varsegod att skicka ett svar och (b!tch a tweet) men håll det lagligt och läsbart.
Just nu är problemet ganska litet men f.d åklagare Robin Sax säger att vissa tweets är ospecifiserade och otydliga.
Men ändå, tweetsen är hot över internet, och om mobbandet fortsätter eller förvärras och blir ännu större kan en FBI styrka sättas in i fallet och det kan sluta med att de som skrev de allra värsta dödshoten få fängelse.
Men Robin hoppas inte på att det ska behöva gå så långt och att Selena inte polisanmäler de personer som skrivit dödshoten

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards