Alla inlägg den 3 januari 2011

Av mikaelasofias - 3 januari 2011 22:09

  



viken.Efter att bilder på Justin och Selena kommit ut när de myste tillsammans på en båt, tog fansen omedelbart ut sin ilska mot Selena på Twitter. Några av dem skrev till och med dödshot!

Ett fan twittrade: "@selenagomez dont touch @justinbieber you are a b!tch i kill you selena stupid stud you always whit famous boys you are a very very b!tch"

Källa: Perezhilton

Av mikaelasofias - 3 januari 2011 19:00

  

"Jag kan inte tro att Steve Yzterman är i samma byggnad som jag" sa Justin när han såg den forna hockey spelaren och nuvarande Tampa Bay Lightning general managern.

Justin var i stan för att göra en konsert, "Jag fick en chans att träffa honom efter matchen. Han spelade Trippel-A hockey innan hans karriär tog fart. ja,det var ganska spännande, faktiskt"
"Vi försöker att omvända honom till en Tampa Bay Lightning fan nu." sa Steve.

Justin fick också träffa Steves tre döttrar i åldrarna 16, 12 och 11 och de kom väldigt bra överens!
Av mikaelasofias - 3 januari 2011 17:54

hittade detta klipp på Msn tyvär hittade ja ingen länk så man kan lägga in videon men ni kan ju klicka här så kommer ni till videon :)


  

Av mikaelasofias - 3 januari 2011 17:38


 kolla på hennes reaktion...!

Av mikaelasofias - 3 januari 2011 17:02

  

Selena Gomez och Justin Bieber kunde inte motstå varandra när det spenderade nyårs helgen tillsamans på en yacht. Justin 16, och Selena, 18 och deras vänner tog en liten båt för att ta sig ut till den stora privata lyxyacht där de badade och solade!

- JustjaredJr


Av mikaelasofias - 3 januari 2011 16:38

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards