Alla inlägg under januari 2011

Av mikaelasofias - 27 januari 2011 17:53

  

Av mikaelasofias - 27 januari 2011 17:49

  


Goda nyheter! Justin har blivit nominerad till INTERNATIONAL BREAKTHROUGH ACT på 2011 Brit Awards och genom att rösta på honom kan ni alla hjälpa honom att vinna!

Brit Awards är den största och viktigaste musiktävlingen och prisutdelningen i Storbritannien. Förra året var det Lady Gaga som vann INTERNATIONAL BREAKTHROUGH ACT och med din hjälp kan Justin bli utsedd till vinnaren i år! Konkurrensen är stenhård och de han tävlar mot är Glee och Bruno Mars, så nu gäller det att så många Justin Bieber fans får så många som möjligt till att rösta på honom.


Klicka här för att se Justins videomeddelande och hur lycklig han är över sin nominering »

Det tar endast två minuter att rösta så snälla hjälp Justin genom att göra följande:

Steg 1: Klicka här  så kommer du till BRIT AWARDS OFFICIELLA HEMSIDA och kan registrera dina uppgifter. Du måste ange alla dina uppgifter, din e-mail adress och ditt telefonnummer innan du kan rösta (du kommer inte att bli kontaktad) Du kan endast rösta en gång i ditt namn och med dina uppgifter. Flera röster med samma uppgifter kommer inte att räknas.

Steg 2: När du har registrerat dina uppgifter så klicka  på fliken RÖSTA högst upp på Brit Awards siten.

Steg 3: Scrolla ner till INTERNATIONAL BREAKTHROUGH ACT med MTV logotypen och klicka rösta på Justin. Sprid detta till alla dina vänner och vidarebefordra detta mailet till alla Justin fans du känner! Kom ihåg att det bara går att rösta fram till den 11 februari klockan 12.00 så se till att rösta nu innan det är för sent!

Brit Awards kommer att äga rum i London den 15 februari så rösta nu och sprid detta till så många som möjligt så hoppas vi att alla dina röster kommer att hjälpa Justin till att bli utsedd till vinnaren!

Come on beliebers

Av mikaelasofias - 27 januari 2011 17:44

  


Justin Bieber kommer att göra en av Ellen DeGeneres födelsedagsönskningar till verklighet. Ellen avlöjade i tisdags att en av hennes önskningar på din 54-årsdag är att få en lock av Justin Biebers hår. Tonårs sensationen slösade inte tid att berätta för henne att han kan göra önskningen sann.
Twitter konversationen började med att Ellen skrev: "Det är min födelsedag imorgon!! Det enda jag vill ha är fred på jorden och en lock från @justinbieber 's hår." Justin var snabb med att svara: "@TheEllenShow jag tror att jag kan fixa det jag känner personer som känner personer som känner personer. Dom personerna känner också personer." Ellen svarade sen: "Du gjorde mig precis väldigt glad. ge mig håret nu!"
Andra nyheter är också att avsnittet som visas den 26 januari (i usa) kommer dom att presentera några överraskningsgäster för Ellen. Enligt Cinema Blend, kommer Pink att vara med i öppningen. Julia Roberts, Collin Farrell, Jaden Smith och One Eskimo kommer också att dyka upp i showen.
Av mikaelasofias - 27 januari 2011 16:03

 

       

Klicka på dom små bilderna för större format :-)        



Justin hade ett stort léende på läpparna när han återvände till Los Angeles i onsdagskväll, 26 januari. 16-åringen ska inte bara göra ett utan två besök på programmet Late Night with David Letterman nästa vecka!

Enligt CBS så ska Justin va med på en intervju på måndagens program och sedan återkomma den följande fredagen för att presentera brodcast's top 10-lista

Av mikaelasofias - 27 januari 2011 16:01

  

          Klicka på dom små bilderna för större format :)

Av mikaelasofias - 27 januari 2011 15:59

  


Enligt  en källa så sågs Justin ta foton och skicka till Selena Gomez under en photoshoot som ägde rum nyligen.
"Justin pratade med stylisten, och frågade henne om hon kunde ta sexiga bilder på honom till hans flickvän. Han var bara söt och skojade runt, men han ville verkligen se bra ut för sin flickvän. Han sa aldrig namnet Selena, men vi visste vem det var" säger en "källa" som var på plats.

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards