Alla inlägg den 8 januari 2011

Av mikaelasofias - 8 januari 2011 19:33

  



Undra vad som hänt med Justins tweets...


Av mikaelasofias - 8 januari 2011 18:05

  


    

Av mikaelasofias - 8 januari 2011 16:51

  

Av mikaelasofias - 8 januari 2011 16:40

  



Justins nagellack sålde slut i över 3000 Walmart butiker i USA! Men de som inte fick tag i något lack att pryda sina naglar med behöver inte oroa sig! Det kommer släppas en vår kollektion! Här kommer en förhands titt

Av mikaelasofias - 8 januari 2011 16:38

   


   Tonårsstjärnan Justin Bieber har många välkända samarbetspartners på hans nästa album, enligt hans manager Scooter Braun.

Under en webbchatt med Bieber fans denna veckan bekräftade Braun att Justin arbetar med landets superstjärnor Rascal Flatts, och han har även haft samtal med R&B-sångaren Chris Brown och hip-hop stjärnor som Drake och Kanye West.

Braun spelade även en snutt från vad Braun beskrev det som "en tjuvtitt av helt ny Justin Bieber musik."

"Den har en "vass stil", säger Kevin Cossom som har hjälp Bieber med att producera hans nya album. "Det nya är mer mognare än tidigare.
Eftersom han är på väg dit nu, mer mogen. "

- Ottawacitizen

Av mikaelasofias - 8 januari 2011 16:36

  


Justin Bieber avslöjade för Vanity Fair Magazine att det är okej att han för det mesta bara har kvinnliga fans, han säger:

"För yngre killar, det är som de tror att det inte är coolt om de kommer till min konsert. Det kommer att förändras, tror jag, det kommer att hända, kanske när jag är 18. Men under tiden kommer deras flickvänner att titta på mig."

- disneydreaming.com

Av mikaelasofias - 8 januari 2011 16:34

  


Justin Bieber måste gå online för att ge stöd till en av sina look-a-likes efter att hans fans blev sura på den unga imitatören. Sjuttonåriga Jamie Laou från Australien orsakade raseri bland alla Beliebers när han kritiserade sångarens mängd videos han laddar upp online.

Laou twittrade: "Om Justin älskar sin Beliebers så mycket, varför lägger han inte ut YouTube-videos. Eftersom det var ju därför vi började prenuminera på hans videos."

Arga fans svarade med att försöka hacka hans Twitter och hans YouTube-konto avstängt, rapporterade The Sun, då mannen själv klev in som fredsmäklare.

Bieber skrev till Laou, "Förlåt att jag inte har tagit hand om problemen och jag faktiskt uppskattar ditt stöd och andra manliga fans. Jag uppskattar alla stödjande."

Laou tillade att han också har fått upptåg med telefonsamtal från missnöjda fans.
"
Någon läskig typ fick reda på mitt hemnummer och ringde mig ofta, sa han. "De har också hackat mig och hittade min adress. det har också läckt ut, spammat min adress i chattar, såna här saker skrämmer mig. Jag är rädd för min familjs säkerhet."


- metrolyrics.com

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards