Alla inlägg den 26 januari 2011

Av mikaelasofias - 26 januari 2011 19:11

  

                  klicka på dom små bilderna för större format :)


justin tar av sej tröjan på en photoshoot! :)

Av mikaelasofias - 26 januari 2011 18:42

  

Av mikaelasofias - 26 januari 2011 18:36

 


   Watch your back, Justin Bieber det finns en ny ung sångare på scenen! Under gårdagens American Idol auditions i New Orleans 15-åriga Jacee Badeaux bländade domarna med sitt eget överlämnandet av Otis Redding's “Sitting on the Dock of the Bay.” The Buzz har idag alla undrat om han ska bli nästa unga fenomen. Vad tycker du?

Steven Tyler & Jennifer Lopez bär skulden för BIG American Idol..!!

Vid ett tillfälle under Jacee prestanda, verkade Jennifer Lopez vara jätte glad, att lägga in efter att han var färdig, "Du är så söt! Din röst är väldigt vacker/bra. "

"Och glimten i ögat är som, glöm det, tillade domaren Steven Tyler. "När jag hör din sång och stänger mina ögon, i och för sig är det ett konstverk. Det är en sak av skönhet, du låter bra! "

Vad tror ni Beliebers kommer han att slå Justin?... Nej eller?

 

Av mikaelasofias - 26 januari 2011 18:34

Den kompleta listan av alla vinnare:

* International Revelation of the Year: Justin Bieber
* International Female Artist of the Year: Shakira
* International Male Artist of the Year: Usher
* International Group/Duo of the Year: Black Eyed Peas
* International Song of the Year: Shakira – “Waka Waka (This Time for Africa)”
* Concert of the Year: Black Eyed Peas
* Music Video of the Year: Lady GaGa and Beyonce Knowles – “Telephone”
* Hit of the Year: Flo Rida ft. David Guetta – “Club Can’t Handle Me”
* NRJ Award of Honor: David Guetta


  

Av mikaelasofias - 26 januari 2011 18:31

  

Justin Bieber kommer vara med i Best Buy första Super Bowl annons som elektronik-jätten söker yngre kunder.

Best Buy kommer idag att tillkännage planerna på att ha med Justin Bieber - tillsammans med den äldre rockern Ozzy Osbourne - i den första Super Bowl 30 sekunders reklamen.

Best Buy's marknadsförings chef säger: "Justin Bieber är den största stjärnan där ute i världen, men det är inte därför han har fått rollen. Han representerar symboliskt något viktigt för varumärkets budskap."

Hur mycket kommer Justin Bieber få betalt för sin 30 sekunders reklam???
Enligt ordföranden för celebrity endorsement Network, uppskattar Noreen Laffey att Justin Bieber kommer att få minst 1 miljon dollar (vilket är väldigt mycket för 30 skeunder). "Justin Bieber är hetare än för hett. Uppenbarligen kommer annonsen att få väldigt mcyket uppmärksamhet", sa hon.
-Justinbieberzone

Av mikaelasofias - 26 januari 2011 18:24

    

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards