Alla inlägg den 10 januari 2011

Av mikaelasofias - 10 januari 2011 18:46

  

            

Klicka på dom små bilderna för större format :)

Av mikaelasofias - 10 januari 2011 17:33

Tyvär finns de inte så mycket nytt om justin just nu :(

Så då får bli denna interjuv :)

Av mikaelasofias - 10 januari 2011 17:16


 en "ny" låt med Justin Bieber med namn  Believe, jag  vet inte riktigt om det är en förhandstitt till en låt till hans nya album eller om det är en låt som inte kom med på hans gammla album. Den är läckt så ni får välja själva om ni vill lyssna eller inte.....

Av mikaelasofias - 10 januari 2011 17:13

Under en webchat med fansen skrev Justins manager Scooter att han tyckte att Justin inte ska vara i en relation. Han tycker inte att man ska ingå en relation med någon om man inte kan lägga ner tid på den andra personen och inte kan visa sin kärlek.

"Alla vill veta något, här är vad jag tänker säga. Den här grabben reser mycket och jag säger alltid till honom: Du borde inte ha en relation om du inte kan du ge allting"

När någon frågade om Justin och Selena svarade han:

"Jag vet att han och personen ni frågar om är väldigt nära vänner och har varit ett tag. Vad jag vet är de fortfarande det"

  

 

(kanse redan hade lagt upp detta bloggen kommer inte ihåg)


Av mikaelasofias - 10 januari 2011 16:30

  


 Justin ska ju  släppa en ny vårkollektion nagellack som kommer att heta Nicole by Justin Bieber. Nagellacken kommer att ha egna namn:


Ready to Runaway Like? (röd)
One time Lime (grön)
I'm a belieber (ljus-lila)
My lifesaver (mint grön)
Not a Gold Larger (guld)
I've got Bieber Fever (mörk-lila)
Make U smile (silver glitter)

De kommer som vanligt säljas på Wallmart

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards