Alla inlägg den 2 januari 2011

Av mikaelasofias - 2 januari 2011 20:57

 

  Den här bilden på Justin och Selena har ett tag funnits ute på en massa sidor. Bilden fick ännu fler tro att Justin och Selena verkligen var tillsammans. Men, bilden ovan är fake. Den är photoshopad och orginalbilden (på Justin) kan ni se här nedan.

  

Av mikaelasofias - 2 januari 2011 20:52

  

Man ser knappt att det är han.

Källa

Av mikaelasofias - 2 januari 2011 20:30

  

Nu skulle vi vara de sista och säga att Robert Pattinson och Justin Bieber inte är 100 procent ”riktiga män”.

Vi är alla vana vid att se den underbara Twilight hunken Robert Pattinson i alla action scener och romanistiska med sin motspelerska Kristen Stewart.

Pop-fenomenet Justin Bieber är en stor hit bland tjejerna, men även världens vackraste kvinnor som Cheryl Cole, Katy Perry och Rihanna uttrycker sin beundran till honom.

Men det visar sig att de två stjärnorna har en ganska tjejig vana.

Justin sa: "Jag pratade med Robert och han sa att vårt hår är en isbrytare när det gäller att prata tjejer. Så sedan dess har jag typ tänkt det på det sättet."


- OKMagazine


Av mikaelasofias - 2 januari 2011 19:54

     

Det verkar som om sångstjärnan Justin Bieber är börjat 2011 med samma sätt som han avslutade 2010 -genom att möta rykten om en eventuell relation mellan sig själv och skådespelerskan Selena Gomez. De två sågs ofta
tillsammans under hela december månad.

Nu finns det även ett nytt rykte som säger att Bieber i hemlighet gav Selena ett diamanthalsband till jul. Så är det någon sanning i det? En källa berättar till Gossip Gop att, precis som många av de andra Bieber -Selena ryktena där ute, är detta inte sant.

Trots alla rykten, har Justin och Selena fortsatt att hävda att det inte finns något romantiskt förhållande på gång, trots att de anser vara "goda vänner." Om de är tillsammans, kommer de att kunna hålla detta hemligt? Det återstår slutligen att se


-examiner.com

Av mikaelasofias - 2 januari 2011 18:57

  

Av mikaelasofias - 2 januari 2011 18:56

  

Selena Gomez har förnekat att hon och Justin är tillsammans. De är bara vänner. 

"Det
är det manliga idealet. För att vara ärlig, han är 16 år och jag 18, i den här åldern måste vi ha kul - aom alla andra tonåringar. Men ta inget allvarligt. Vi är fortfarande unga och vill inte förlora vår ungdomstid genom ett förhållande",
säger hon.

Enligt vissa
källor, så har Selena slutat bära sina oskulds ring... Men hon förnekar att hon har gjort det med Justin. "Jag gillar inte dessa rykten! Jag känner mig konstig när alla pratar om mig, media vet aldrig vad som är sant. Jag är en tonåring som alla andra".

Av mikaelasofias - 2 januari 2011 18:55

  

              

Klicka på dom små bilderna för störe format :)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards