Alla inlägg under januari 2011

Av mikaelasofias - 28 januari 2011 19:00

  

Han är alltid upp för en god sak, och Justin Bieber kommer att göra ett speciellt utseende "Extreme Makeover: Home Edition" denna söndag.

Den "Baby" sångare droppar av att se Brown familjen från Wellman, Texas, och talar om faran med SMS under körning.

På utställningen, Bieber förklarar: "Så jag är verkligen glad att ni kan komma. Varje kväll har vi en banner som går upp och det står" inte smsa  och kör " varje kväll alla de här barnen ser det så det definitivt betyder mycket för mig också. Vi ska ge $ 1 från varje biljett som säljs till din sak. jag alltid gör detta ljud-check parti och jag ville bjuda in er att komma och umgås. "

"Det har varit en stor del av mitt liv för att påverka andra att inte smsa  och köra. Och varje kväll har ja  en video som kommer upp och det står" inte smsa  och köar ". Det är bara väldigt viktigt för mig. "

Av mikaelasofias - 28 januari 2011 18:54

Av mikaelasofias - 28 januari 2011 18:52

  


Joey McIntyre från New Kids On The Block var i en interjuv nyligen och han blev tillfrågad om han kunde säga några ord om
Justin om vad som ligger framför honom som artist, men också som ett barn växa upp i rampljuset. Joey påminner om chocken  när han kände att  hans pojkband popularitet började krympa och hur viktigt det var för honom att ha sin familj och riktiga vänner vid sin sida igenom allt.


"Jag var inte perfekt. Ingen är perfekt. Vi alla har gjort misstag och det var mörka dagar. Du är den största i världen (men) du tagga ner lite. Det som går upp kommer ner, oavsett orsak. Du måste lära dig  hur man hänger där inne och vet att det finns så mycket mer i livet än att bara sjunga poplåtar och dansar runt på scenen och det tar ett tag -.. Alla har sin egen väg och sin egen tid du har att gå med flöde och lära sig vissa saker, Den hårda vägen Förhoppningsvis alla

Av mikaelasofias - 28 januari 2011 18:49

  


Tonårsidolen Justin Bieber & Ozzy Osbourne även kallad "The Prince Of Darkness" träffades för första gången för att filma en reklamannons till SuperBowl's "Best Buy".
Under en intervju med Ozzy då intervjuaren nämnde Justin, frågade Ozzy: "Who the fuck is Justin Bieber?!" och chockerade han över 1 million tonårstjejer. Men nu vet han äntligen vem Justin är.

Justin kommer också att anlända till USA's största dag -  Super Bowl, som kommer hållas den 6:e Februari.
"Justin Bieber är den största stjärnan där ute, men det är inte därför han är på plats" säger marknads chefen
Drew Panayiotou

Av mikaelasofias - 28 januari 2011 18:44

  


Kommer Justin ge en liten klippning/lock av hans hår till Ellen Degeneres i födelsedagspresent?
Ellen skrev såhär på sin twiter: "Det är min födelsedag imorgon och jag önskar mig världsfred och en lock av @justinbiebers hår"

Justin svarade "@Theellenshow, Grattis på födelsadagen! Jag jobbar på världsfred, men när vi ses nästa gång, vilket är riktigt snart.. har jag med mig din andra önskan! Jag känner folk :)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards