Alla inlägg den 7 januari 2011

Av mikaelasofias - 7 januari 2011 22:25

    

Justin pratade med Vanity Fair magazine om hur han vet att hans haters har koll på allt han gör, väntandes på att han ska göra bort sig på något sätt:

"Naturligtvis tror jag att folk bara väntar på den tiden när jag ska ett misstag och de kommer att hoppa på det direkt... Det kommer finnas haters.

Jag vet att jag inte kommer att göra ett livsavgörande dåligt beslut, som vissa människor har gjort. Jag har sett det hända för många gånger. Jag kunde vara min egen värsta fiende, men jag vill inte förstöra det här".

- www.disnology.com
Av mikaelasofias - 7 januari 2011 22:23

  

Även om han inte använder dem, gör de flesta Beliebers uppenbarligen det! Rapporterna är ute och det verkar som alla fans är helt förälskad i Justin Bieber och hans fantastiska nagellack. Wal-Mart kan knappt hålla dem i lager!

WWD
rapporterar att semester försäljningen av Bieber's nagellacks kollektion med Nicole från OPI sålde helt slut på 3000 Wal-Mart Stores där dem såldes. I rapporten konstateras att ett callcenter var översvämmad med telefonsamtal i väntan på att få reda på vart kunderna kunde köpa nagellacket och butikerna hade det svårt att förvara kollektionen - uppkallad efter några av Bieber's hits.

En företrädare för Wal-Mart sa att försäljningen av sångarens unisex doftande armband och dog tags by Etoile Nation också är slutsålda. Du kanske vill gå vidare och spara lite pengar, för Beliebers: Justin's egna parfym är fortfarande avsedd att slå butiker i vår.

- hollywoodlife.com

Av mikaelasofias - 7 januari 2011 20:15

  

Av mikaelasofias - 7 januari 2011 20:04

Scooter nämnde den här låten på TinyChat för någon dag sedan och sa att den snart skulle släppas. Låten heter "Run With Me".


Och japp , den är läckt men det är liksom inte hela låten + att Scooter själv nämnde låten på TinyChat

Av mikaelasofias - 7 januari 2011 20:02

  


  

 "This is called the marker prank", skrev Justin's pappa, Jeremy

  

"Started like this...".

  

 "Ended like this.... Successful prank.... I think not!"

 

Av mikaelasofias - 7 januari 2011 20:00

  

En källa avslöjade nyligen att Nick Jonas inte har något emot att hans ex-flickvän Selena Gomez dejtar popstjärna Justin Bieber och sa:

"Nick bryr sig egentligen inte. Han åsikter med tjejer är rikliga."

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards