Alla inlägg under november 2010

Av mikaelasofias - 26 november 2010 08:17

  

Ibland glömmer vi att Justin Bieber bara är 16 år gammal. 16 åriga pojkar brukar egentligen ge upp alla sorters bus, men inte Justin. 

Och hans manager, Scooter Braun säger att Justin blir tvungen att ge upp busen för att hans arbetsschema är så strukturerat och det gör att han är upptagen hela tiden och då kan han inte få problem.

Scooter berättar till The Hollywood Reporter att Justin's mamma, Pattie Malette tror att hennes son skulle ha varit väldigt vilse om det inte vore för hans karriär. Scooter sa: ''Jag tror att Justin's mamma och jag har pratat om det här. Ibland är hon orolig över hur beskyddande vi egentligen vi måste vara över Justin.

Han tillägger: ''Jag tror också , som Pattie har sagt i några intervjuer att hon känner sig säkrare med Justin när han lever detta liv för att det är så strukturerat och planerat att dem hela tiden vet var han är ''

Pattie säger: ''Ifall vi bodde kvar i Stratford, Ontario, så skulle han sätta sig själv in i många problem'.'

Av mikaelasofias - 26 november 2010 08:16

  

Dem firade att han vunnit fyra AMA priser

Av mikaelasofias - 26 november 2010 08:15

En lycklig belieber hade en stund i tisdags som hon kommer att minnas för alltid - Hon fick vara hans ''One Less Lonely Girl'' på scenen.

"Åh, han bara fick mig att smälta", Berättar den lyckliga Emma Curto, 14. Emma har mer än 200 bilder på Justin  på hennes väggar och går med i varje Bieber tävling hon hittar.

"En chef eller en person som hjälper till på turnén kom fram till mig och frågade", Skulle du vilja vara Justin's "One less Lonely Girl"? 

När Emma sedan satt på scenen fick hon en gigantisk bukett röda rosor i famnen, som Justin gav till henne.
"Detta är den del där jag bara inte kunde andas", Emma påminde hon oss när såg videon på sig själv på scenen.

"It's gonna be one less lonely girl", sjöng Justin och han lade sin hand på hennes högra kind som hon hävde. Då rörde han vid sin panna mot hennes.

"Och det ögonblicket var magi ...! "
"Det är den bästa minnet av mitt liv. Det kommer att vara den bästa stunden i mitt liv.
Ingenting slår det det var det bästa i hela mitt liv sade hon, innan du lägger, "Om vi inte gifter oss.." Berättar Emma.

3:26 kommer hon in på scenen. Men Justin's fina tal i början kan ni bara inte missa! Jag grät helt seriöst som en dåre när jag såg det här för.. fan vad jag är avundsjuk

Av mikaelasofias - 26 november 2010 08:15

  

Justin har gått med i ett projekt som heter: “It Gets Better Project”. Det är en anti-mobbning kampanj som han gått med i och han har även spelat in ett nytt meddelande till fansen om mobbning (vi har lagt upp klippet tidigare).

Justin berättar att det inte är coolt att mobba sina kamrater och han uppmuntrar även dom som är mobbade att söka hjälp hos en vuxen.

I videon säger Justin en viktig sak som: ''Jag ville bara säga att det är ingenting coolt att vara en mobbare! Om du blir mobbad så var säker på att berätta det för någon som du känner, för det kommer bli bättre. Om du är en som står och kollar på på sidan så se till att du kan gå in och stoppa det och hjälpa till''.

Han tillägger att han tidigare sagt till hans fans att han inte kommer att klippa av sig sitt hår.

Av mikaelasofias - 25 november 2010 21:20

Detta tweetade SF igår:

  

Har dock ingen aning om vad UIP är för något (någon som vet? (a) haha) men det verkar som att de försöker få hit Never Say Never i alla fall, och mer kan vi ju inte begära! :)

Av mikaelasofias - 25 november 2010 21:18

   

   

 Justin, hans kompisar samt Justin och hans mormor :)

  

Av mikaelasofias - 25 november 2010 17:49

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards