Alla inlägg den 13 november 2010

Av mikaelasofias - 13 november 2010 21:48

  

The Guardian har gjort en intervju med Justin. De frågade bland annat vad hans favoritklipp på youtube är just nu, han svarade Scarlett takes a tumble, samma klipp som han tidigare på året gjort en parodi av. Han tyckte även en till video var rolig: "Det finns en video som heter Arab Screaming, den är väldigt rolig. Det är en arabisk kille som börjar skrika. Den är bara jätterolig. Du borde se den!"

Sen blev intervjun lite personligare och allvarligare:
The Guardian: "Får allt resande att känna dig vilsen?"
Justin nickar: "Du är så långt borta och du börjar känna dig som en robot. När jag är utomlands är schemat alltid galet och det är tidskillnaden och du är inte ens dig själv. Det är konstigt."

Han berättade även om sin mamma och om hur hon uppfostrade honom som ensam 18-åring:
"Min mamma var inte den bästa personen" säger Justin "Jag menar, hon var en bra person, men hon gjorde misstag. Hon drack. Hon tog förmodligen droger och sådant, och hon berättade det för mig för att hon sa att hon redan hade gjort dåliga saker för båda oss två. Jag behöver inte göra det för att hon redan hade gjort det. Faktum är att hon förändrade sitt liv på grund av mig. När jag föddes slutade hon röka och dricka. Hon gjorde allt det för mig."

Justin pratade även om tjejer och han fick frågan om hur han någonsin skulle kunna hitta en flickvän som inte bara tänker "Det är Justin fucking Bieber!" hela tiden.
Han svarade: "Det är det som är svårt med det här. Det är så många tjejer som skulle kunna göra vad som helst för mig, bara på grund av min status. Någon sa till mig att det är bra att vara med någon som har lika mycket att förlora som en själv".
(The Guardian:)"Så du kommer tvingas att gå ut med någon känd?"
 
"Ja, det är förmodligen en bra idé. För jag kan aldrig dejta någon som är så kär i mig så att hon skulle kunna göra allt för mig".

 

Detta var bara ett utplock av intervjun, för att läsa hela:http://www.guardian.co.uk/music/2010/nov/13/justin-bieber-interview

Av mikaelasofias - 13 november 2010 18:36

  

Av mikaelasofias - 13 november 2010 18:32

Här är en video där Justin pratar om punk'd. Det har ju gått runt rykten om att han ska leda den showen när den startar om på nytt, men Justin visste ingenting om det. Dessutom säger han att han inte dejtar Jasmine Villegas som det också har gått rykten om och han ser ju helt ärlig ut när han svarar ;)

Av mikaelasofias - 13 november 2010 18:31

Så bra gjort :) Vad tycker ni?

Av mikaelasofias - 13 november 2010 18:31

  

Av mikaelasofias - 13 november 2010 18:30

Här om kvällen skadade Justin sitt knä under showens gång. Han forsatte dock och det verkar inte vara så allvarligt :)

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards