Alla inlägg den 3 november 2010

Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:09

  

Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:07

  

Justin har bekräftat att han är mer än säker på att klippa hans hår inom de närmaste 12 månaderna.


Justin's hår är en internationell trend med hans namnteckning fram-kammade hårstil, men nu säger han att han planerar ett nytt utseende någon gång i framtiden.


Tillfrågad om han avsåg att trimma håret, sa Justin, "någon gång, förmodligen inom ett år". Men Justin har inga planer på en dramatisk ny look berättade han för Access Hollywood.


"Jag tänker inte raka det eller något men det kommer bara att vara annorlunda, kortare".

- Monsters And Critics

Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:05

  

Justin blev den stora vinnaren i tonårstidningen J-14:s första J-14 Teen Ikon Awards. Där fans röstade, Justin kom iväg med segern i fyra kategorier.

Justins vann "Icon of the Year", där han gick upp mot andra Teen-kändisar: Miley Cyrus, Nick Jonas, Selena Gomez, Taylor Lautner och Taylor Swift.

Han plockade också upp "Iconic Man Star", han slog ut Lautner och Jonas brothers igen. Men också Joe Jonas, Zac Efron och Robert Pattinson. Dessutom fick han "Iconic Diskant" där bla. David Archuleta, Katy Perry, Kim Kardashian, Ryan Seacrest, och Joe Jonas var nominerade.

Demi Lovato slå ut Justin i den "Iconic Triple Threat", den tilldelades stjärnor som gör det hela inklusive skådespeleri, sång och dans.

Den kompletta listan över vinnare, inklusive kategorier som "Iconic Singer, "Iconic bands", och "Iconic Trendsetter" kommer finns i decembernumret av J- 14 Magazine.

- AllHeadLineNews

Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:04

  

Justin sa att han spelar in ett akustiskt album för att visa hans haters att han kan sjunga.

Justin ska släppa sitt tredje album, My Worlds Akustisk, den 22 november och den kommer innehålla låtar från hans två album My World och My World 2.0

först talade han med MTV News om hans nya album, då sa han:

"Jag tror att jag gjorde ett akustiska albumet, eftersom det finns en massa haters där ute som säger att jag inte kan sjunga. Hans röst är bara auto-tunad"

"det är mycket med produktionen, det dränker din röst, och det tar bort från sångarens röst nästan, över syntar och allt."

Han tillade: "Vi gjorde det helt neutralt för att få den typ av riktigt fyllig och att kunna höra min röst är därför jag ville göra det.

Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:03

       

Justin är övertygad om att han aldrig kommer att lida ett fame-relaterade härdsmälta eftersom hans religiösa tro håller honom jordnära i "skrämmande" Hollywood.

Justin, som är en hängiven kristen, medger att han har sett den mörka sidan av kändisskapet eftersom "en massa dåliga saker" finns i showbizens cirklar, men han säker på att det aldrig kommer att förstöra hans karriär.

Han berättar för Associated Press: "Hollywood är ... en skrämmande plats. Det är mycket på gång, det finns en massa dåliga saker, men det finns också en massa bra saker. jag kan leva min dröm, jag kan göra en massa bra saker ... ".

"Jag är kristen, jag tror på Gud .. . Så fort jag börjar glömma, ber jag, du vet, det är därför jag är här."

- Contact Music

Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:02

    

  


Av mikaelasofias - 3 november 2010 19:00

  

- OceanUp

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards