Alla inlägg den 9 november 2010

Av mikaelasofias - 9 november 2010 20:23

Detta  var i Houston, Texas under My World Tour :D

Av mikaelasofias - 9 november 2010 20:14

  

Justin hoppas att hans kommande film "Never say never" kommer att inspirera folk att inse att inte finns några gränser i livet och att man kan uppnå det man vill bara man försöker.

Han berättade MTV News: "Jag vill att folk ska veta att det finns massa människor där ute som är negativa och sägar att du inte kan klara det men allt du behöver göra är att komma ihåg att det inte finns några gränser och att du aldrig ska sluta hoppas"

Filmdirektören Jon Chu berättar: Alla sa alltid till justin "Nej nej nej, du kommer inte klara det!" men Justin svarade alltid "Jo, jo, JO!" Det är den sortens Never Say Never som märks i trailern och som vi också hoppas att kunna förmedla i filmen.

Av mikaelasofias - 9 november 2010 20:02

  

Av mikaelasofias - 9 november 2010 20:00

Justin Bieber kommer att släppa "My Worlds Acoustic" i USA och Kanada på Black Friday som kommer att innehålla en ny singel med titeln "Pray".
Men för alla hans fans som inte bor i dessa två områden, kommer han att släppa ett album med titeln "My Worlds The Collection" som också kommer att innehålla akustiska låtar.
Vad tycker DU om det?
  

Av mikaelasofias - 9 november 2010 19:57


Den nya låten pray:


kan inte vänta!

Den verkar ju bli jätte bra ! :D

Av mikaelasofias - 9 november 2010 18:46

     

   Över 6 miljoner followers på Twitter!? Grattis  Justin :D

Av mikaelasofias - 9 november 2010 18:05

   


En polis i Arizona berättar att en pojke i 12 års ålder hotade sin mamma att döda henne med en kniv för att hon vägrade att låta honom gå runt med en Justin kostym på halloween. Pojken hade inte klätt ut sig till Justin på ett bra vis utan mer som "Gay-Bieber". Mamman tyckte att det inte var en lämplig kostym och att klädsen var väldigt respektlös. Mamman ringde polisen som fick ta itur med resten. Han fick inget mer än utegångsförbud ett väldigt långt tag.

 Lite överdrivet. Eller vad tycker ni?

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards