Alla inlägg den 6 november 2010

Av mikaelasofias - 6 november 2010 22:01

  

Justin Bieber kanske dejtar Selena Gomez.

Men om saker och ting inte fungerar ute mellan dessa två, är det en ännu mer framgångsrik artist som har gjort det klart för sig: hon har Bieber Fever.

"Jag älskar [Justin Bieber]," säger Taylor Swift i det senaste numret av Allure. Han är söt och awesome ... jag ska gå med i hans fan club. "

Skapa en allvarlig Pose
Givetvis ska Bieber kanske vara lite försiktig eftersom Taylor erkänner i samma intervju att hon ofta sätter ett snabbt slut på att dejta:

"Jag har en fobi om att vara i ett fel förhållande, så fort jag ser att det inte är den rätta, vill jag inte slösa bort deras tid."

Av mikaelasofias - 6 november 2010 20:05

    

Av mikaelasofias - 6 november 2010 19:41

  

Det är en fågel, det är ett plan, det är ... en Air Bieber?
Enligt en rapport i Chicago Sun-Times, har Justin Bieber blivit så "privacy-besatt," han är trött på att använda NetJets och är redo att shoppa för ett eget privat jetplan.
"Även [NetJets] är inte tillräckligt privat för Justin. Han hatar när andra NetJets människor vänder sig till honom vid terminalen och ber om autografer eller bilder, säger en källa till Sun-Times. "Han vill nu shoppa för ett eget privatplan -. Troligtvis en G-4"
För att ge er en uppfattning om hur stor Justin har blivit, G4S eller Gulfstream IV jets är de som används av den amerikanska flottan, armén och marinkåren! Vad är det med hans plötsliga behov av super-privatliv? Sun-Times rapporterar den mycket eftertraktade sångare "har blivit paranoid skyddad från fans. Om det är någon annan vet han inte."
Det låter inte som den Biebs vi känner och älskar! Låt oss hoppas att Biebs får den personliga integriteten han behöver på sitt snazzy nya jetplan.
-Celebuzz
Av mikaelasofias - 6 november 2010 19:40

  

Justin Bieber, har länge haft förhoppningar om uppvaktning av äldre damer som Kim Kardashian eller Cheryl Cole eller ens Beyonce Knowles. I en vändning av den trenden, ser det ut som han själv lockar mycket yngre beundrare.
Som hela världen gungar till tonerna av denna "Baby" sångare, verkar Willow Smith (de 10-åriga dottern till Will och Jada Smith) ha fått en crush på honom. Enligt uppgifter, kan det skvallras oavbrutet om Justin och folk är alltid beredda på att läcka eventuella uppgifter om honom.
Willow sitter inte bara spänt och lyssnar till alla hans låtar,hennes ögon lyser även upp och öron dyker upp när hans namn nämns i närheten. Justin, naturligtvis, med sin pojkaktiga utseende och söta röst är som en magnet till tonåringar och tweens. Och Willow verkar inte annorlunda.
Av mikaelasofias - 6 november 2010 19:31

  

Vad som kan arta sig som den sötaste paret i popvärlden sedan Britney Spears och Justin Timberlake kan vara Justin Bieber och Selena Gomez. Den här gången sågs de ute tillsammans... hand i hand.

Justin och Selena - som har spenderat mycket tid tillsammans nyligen - sågs på torsdag njuta av några fina frysta delikatesser på Menchie's i Encino, Kalifornien. Spioner sa:

"de skämtade och skrattade," men det är inte allt. En spion som såg de två rapporterade tillbaka:

"Hon tog Justins hand för att dra honom ut ur butiken och de höll hand när de lämnade den."


Men det finns fortfarande ingen kommentar från någon sida om vad deras status är, mycket spekulationer dras nu sen det hade ryktats om att Justin möjligen dejtar Jasmine Villegas (aka Jasmine V)

-Celebuzz

Av mikaelasofias - 6 november 2010 19:29

klicka på dom små bilderna för större format :D

  

            

Oklahoma City 11/3/10 VIP preshow performance

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards