Alla inlägg den 5 november 2010

Av mikaelasofias - 5 november 2010 19:58

     

Av mikaelasofias - 5 november 2010 19:47

  

Justin Bieber har uppfyllt ett fans dröm - han gjorde en duett med henne på hans hit låt Baby under en hemlig show på tisdagen.
Den tonåriga stjärnan flög in till en okänd plats för att överraska vinnaren av hans Willy Wonka-stil "Golden Tickets" tävling.
Bieber hade accepterat att spela en engångsföreteelse, personlig konsert för ett fan som hade tur nog att hitta en av biljetterna gömda inuti hans debutalbum My World 2.0
Han höll sitt löfte genom att spela på den hemliga showen på tisdagen - och fick  vinnaren att lé genom att uppmana sin yngre syster att gå med honom i en duett på sången Baby.
Bieber postade senare en bild av honom sjunga med flickan - åldern ungefär fyra - på hans Twitter.com sida, han skrev: "Flew in to a secret location to surprise and perform for a Golden Ticket winner. Great night so far. We got vid (video footage) too… Lil sis of the winner joined me for Baby! She even did the Luda (Ludacris) rap!"


la ju ut bilden på han och tjejens lillasyster igår.
Gud, vad lycklig den där tjejen måste vara! Hon påminner om tjejen i ONE TIME videon ;)
Ser ut som att Justin flörtar med henne också eller?
Av mikaelasofias - 5 november 2010 19:46

  

Justin Bieber's varumärke blir större och snart kan hans fans få sig en gosig Justin Bieber pyjamas. Det kommer att finnas ett par artiklar att välja mellan.
Vad mer? Tja.. Justin Bieber nagellack kommer ut snart och innan jul kommer du att kunna få en Justin Bieber docka. Eller två. Mer? Vad sägs om pyjamas? Det tillkännagavs 4 nov 2010 att Justin Bieber pyjamas kommer snart att komma till ett sovrum nära dig.
Lila Bieber Pyjamas?
Den 16-åriga sångarens favoritfärg - och inget riktigt fan behöver berättas här - är lila och du kan slå vad om att det kommer att finnas lunka val av lila-färgade Bieber nattkläder. Raden av Bieber pyjamas, vad pressmeddelandet kallas Justin Bieber Pajama Collection kommer att finnas tillgängligt på Walmart.
Du kan inte köpa pyjamasen på något annat ställe än Walmart.
Av mikaelasofias - 5 november 2010 19:23

  

Jag slår vad om Ne-Yo's bank manager är rensad.
R & B-stjärnan har avslöjat att han såg Justin Biebers talang innan han skrev på kontrakt med Usher.Han sade: "Justin gjorde en cover på en av mina låtar på YouTube som skapade en buzz.
"Han kom till en show och uppträdde och var otroligt bra redan då. Men jag gjorde inget då eftersom han var bara 11. "

Fyra år senare provspelade Justin för Usher och på skriven av Island Def Jam ordförande Antonio "LA" Reid.Ne-Yo tillägger: "Jag ångrar ingeting. Saker händer av en anledning. Han var inte tänkt att inte bli på skriven för mig. Usher har gjort ett bra jobb. Där han är nu är där han är tänkt att vara. "Trots Bieber-mania hotar att ta över världen, räknar Ne-Yo det finns mycket mer att komma.Han sade: "Det känns fortfarande som om han försöker räkna ut saker. När han får några konkreta uppgifter ska han vara en kraft att räkna med. Tio år från nu kommer ingen att sjunga Baby. Det är bra, men inte mycket minnesvärt. "Han tillägger: "Justin är bra på trummor och gitarr. Han har talang och potential att landa där uppe med Justin Timberlake och co ... Talang tar dig längre än vad det ser ut, inte hur platt magen är. "- TheSUN













Av mikaelasofias - 5 november 2010 19:16

Klicka på dom små  bilderna för större format ;)

      

                           

                        



Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards