Alla inlägg under november 2010

Av mikaelasofias - 27 november 2010 20:05

                        

klicka på dom små bilderna för större format :D

Av mikaelasofias - 27 november 2010 20:04

I think its hawt! Jag menar, hellre det här en rakning? Fast jag föredrar nog hans bieber-hair mer :) Men alltid kul med en förändring, och han är fan het i allt endå så :)

För er som undrar var det här på boksigneringen i New York City ganska nyligen. Jag tycker även att han ser så mycket äldre ut i denna frisyr.

Vad tycker ni om hans nya frisyr?

 UPDATE! Han har inte ny frisyr, Scooter skrev på twitter att han bara kammat det åt ett annat håll! hahahahahahahaha

  


Av mikaelasofias - 26 november 2010 22:09

  

Alltså BARA JAG, bara jag, kan inte göra detta ensam jag behöver er hjälp eller rättare sagt VI BEHÖVER VARANDRA? Varför sitta bakom data skärmen och tycka "åh vad synd att Justin inte kommer till Sverige..."..   jag är trött på människor som vill se en förändring utan att bidra till det?!?! Jag vill och jag SKA göra allt jag har för att få hit Justin med eller utan er, ni som inte vill hjälpa till. Jag ska gör det enda som jag kan: Bomba hans twitter. Det är där han sitter vid och där man nog har störst chans att få honom att se det med egna ögon.  Hänger någon på?
Om man inte har twitter varför inte bomba hans facebook sida med detta också

 BOMBA HANS TWITTER/FACEBOOK  MED @justinbieber #SwedenWantsBieber

 
Av mikaelasofias - 26 november 2010 21:54

Hittade denna video på Msn tydligen går de inte att lägga upp en video men här är länken dom pratar om justin biebers film ( never say never) ...den är verkligen värd att se :D


http://video.se.msn.com/watch/video/mini-bieber-i-3d/apl4r1n8


  

Av mikaelasofias - 26 november 2010 19:35

     

Och nu antar jag att vissa beliebers kommer att freaka ut över att han säger "pass" när han blir frågad om han har en flickvän? De säger han vid 5:51


Well, han tweetade detta efteråt:

  

Av mikaelasofias - 26 november 2010 19:33

Klicka på bilderna för större format :D

                      

Av mikaelasofias - 26 november 2010 19:28

Alla vet att Justin är från Stratford, Ontario, Kanada. Och han är, naturligtvis, vår favorit sångare. Trots att han är en internationell musikalisk sensation, kommer han fortfarande tillbaka till sin hemstad för att besöka hans goda vänner.

Att växa upp i Stratford, det fanns massor av platser som han hängde vid eller har speciell betydelse för honom - från de olika stegen i Avon Theatre där han först började sjunga och tjänat nog att ta sin mamma till Disneyworld till den plats han åkte på sin första dag.

Låt oss ta en titt fåtal platser...
  

Avon Theatre, där Justin tjänat tillräckligt med pengar som gatumusikant en sommar för att ta hans mamma till Disneyworld. Se honom sjunga på trappan till Avon teater under 2007: http://www.youtube.com/watch?v=28VmUxTDU5Q

  

Features, Justin absoluta favorit restaurang för frukost.

  

Stratford Skate Park, där Justin och hans vänner finslipat sina färdigheter.

Vill besöka och ta en tur i Justin Bieber's lilla stad? I augusti 2010 har Stratford turism alliansen tryckt en karta över Justin's favoritplatser.

Här är kartan: http://welcometostratford.com/justin/STA_JBmap_small.pdf

(pdf-fil, det kan ta tid att ladda)

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards