Alla inlägg den 10 november 2010

Av mikaelasofias - 10 november 2010 20:35

   

 Det är en kamp om den hoodies bland kändisar!


Justin avslöjade nyligen sin kommande My Worlds samlingsalbum på sin webbplats i måndags och han ser lika fantastisk ut som alltid. Han ser också lite bekant ut, åtminstone om du råkade snubbla förbi kiosken under de senaste dagarna och skymtat det senaste numret av Rolling Stone, på omslaget finner du Eminem med ett mycket liknande utseende.Inte så konstigt, egentligen, för två musiker som verkar ha så mycket gemensamt. Men vem rockade mest med sin outfit? Det är där du kommer in, kära läsare. Undersök fotografiska bevisen ovan (du kanske också vill kolla in Celebuzz's galleri med Justin's bästa outfit's), och låt oss veta i kommentarerna: Vem bar den bäst, Biebs eller Eminem?




- Celebuzz


Av mikaelasofias - 10 november 2010 20:21

Vid 1:30 kommer han in x)

Haha, det är alltså på skämt. Man hör  att Justin har sin skådespelarröst, eller? x)

Haha

Av mikaelasofias - 10 november 2010 17:18

  

Av mikaelasofias - 10 november 2010 17:12

     

Internetpop-stjärnan Justin Bieber skrev på sitt Twitter-konto på tisdagen att han hade passerat en billion views på en av hans videor på YouTube, och hans officiella YouTube-konto bekräftar detta. Han blir den andra YouTube stjärnan att nå miljarder varumärket. Lady Gaga var det första, slog Bieber till punschen för drygt två veckor sedan.
Om det är någon tröst för Bieber, har han de mest sedda videoklipp på YouTube. Biebers "Baby" musikvideo har mer än 380 miljoner visningar, slog Gagas "Bad Romance" på nästan 310 miljoner.
Efter att ha tillkännagivit sin prestation på Twitter, klev Bieber också upp till den virtuella pallen på sociala medier webbplats för att tacka sina fans, Grammy tal-stil: "för varje person där ute som blir sagt att du inte kan bli någon eller åstadkomma med något. för alla som drömmer om något mer ... ni har förändrat mitt liv och ni visade mig tillfällen jag inte trodde fanns. du lärde mig att #dreambig [ drömma stort ] och #neversaynever [ aldrig säga aldrig ] . Så tack. "
Av mikaelasofias - 10 november 2010 17:11

  

justin har på sig ett armband som det står " i love boobies " på ( jag älskar bröst ) för att stödja bröstcancern.
aww, hur sött ? ♥
Av mikaelasofias - 10 november 2010 09:26

  

Vi ska alltså ha något lila på oss den 17 November för att fira att Justin för ett år sedan släppte sitt första Album. Jag kommer att ha på mig något lila för Justin's skull, kommer du?

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards