Alla inlägg den 7 november 2010

Av mikaelasofias - 7 november 2010 20:15

  

Charice och Justin Bieber på en Duet? - Ryktet säger att den populära manliga stjärnan Justin Bieber och den
asiatiska Youtube sensation Charice är redo för en duet tillsammans.

De två har många likheter: att vara unga stjärnor som steg till berömmelse på grund av Youtube. Det var Oprah som hjäplte deras karriär till framgång och båda har fått uppmärksamhet i media internationellt. De har många fans. Det är bara logiskt om något, en duett mellan de två är på gång. Fansen skulle älska att se båda på samma scen.

Charice är 18 år gammal kommer från Filippinerna, och är redo på att utföra tillsammans med andra artister som Bruno Mars, Selena Gomez, The Script, American Idol, Adam Lambert och Justin Bieber på Q102 Jingle Ball som hålls den 8 december i Camden, New Jersey. Jesse McCartney och Flo Rida kommer att vara speciell värd för evenemanget.

I slutet av denna vecka kommer Filipina pop känsla Charice Pempengco att återvända till USA för den populära musikal serien, Glee. När Jingle Ball tillkännagavs i fredags, massa spekulationer kom från fans över hela världen för vad Charice och Justin Bieber skulle kunna göra för en duett. Men naturligtvis kan de göra ett medley av Pyramid och Baby och alla i publiken kommer bli vilda.

Av mikaelasofias - 7 november 2010 20:14

  

Kanadensiska popsångaren Justin Bieber gör som flera andra stjärnor gör genom att visa stöd till brittiska sångerskan Lily Allen, som förlorade sitt barn som hon väntat på hela helgen.

Den 16-årige "baby" sångaren används Twitter för att uttrycka sin sympati för Allen genom att säga att hans tankar går till Lilly och hennes familj.

Blomsterbuketter sändes till Lily, som bor i norra London, från folk som visar att de tänker på henne.

På torsdagen var Lily Allen på sjukhuset efter att hon klagat en massa magsmärtor men läkarna kunde inte rädda hennes ofödda barn trots att de har försökt i flera dagar.

Lilly var bara 6-månaders gravid med snyggingen Sam Cooper. Den sorgliga förlusten av hennes barn är inte medicinskt kallas ett missfall eftersom den inträffade innan graviditeten 24: e veckan.

Lily fick missfall i januari 2008 då hon bar barnet i Ed Simons, en av bandmedlemmarna i "Chemical Brothers". Hon hade också en rådgivning för att hjälpa henne gå vidare.

Av mikaelasofias - 7 november 2010 20:07

Det har ju varit lite argument om filmen "never say never 3D" ska visas på biografer i Sverige eller inte. 
Nu har www.sabismode.se gjort en namninsamlingslista som ska skickas till de ansvariga för NSN. 
Skriv ditt namn och din stad, T.e.x: Hanna,Stockholm  .

För att skriva på ditt namn och stad måste du gå in här : http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5051
  
Av mikaelasofias - 7 november 2010 19:23

       

Justin skulle kunna överväga att dejta ett fan. Han vill hitta någon som är äkta.

"Jag tänker inte dejta någon som kommer att gilla mig bara för min berömmelse, det kommer bli riktigt svårt att hitta en tjej som gillar mig för mig", säger Justin. "Men jag skulle definitivt dejta någon som inte var känd. Man måste hitta den rätta. Och när jag hittar henne ska jag såklart gå ut med henne".

Men Justin medger att det kan vara lättare för honom att ha en relation med A-Listare.

"Du ser en massa kändisar som dejtar andra kändisar", berättar han till News Of The World.
"De får vad du går igenom


Av mikaelasofias - 7 november 2010 19:06

  

Av mikaelasofias - 7 november 2010 19:04

finns i butik T.O.M  10 november

    

Av mikaelasofias - 7 november 2010 18:50

  

Många frågor om var man kan se Justin ikväll. Well, jag har länken http://ema.mtv.se/live ! Klockan 9 så ska det tydligen gå att  ställa frågor till Justin och chatta med andra fans.. Vet inte hur det ska funka egentligen men vi får se hur de fixar det :) Man  ställer sin fråga genom antingen sin Facebook eller Twitter



Av mikaelasofias - 7 november 2010 18:47

 

  datumen till Sverige och övriga Europa kommer alltså ut om några veckor.
Mer info om priser och exakta datumet kommer senare!
bara jag som är taggad ?

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards