Alla inlägg den 11 november 2010

Av mikaelasofias - 11 november 2010 18:03

  

ABC News rapporterar att arrangörerna meddelade att Katy Perry och Justin Bieber kommer att utföra ett uppträdande som kommer att tillkännage några Grammy-nomineringar.
Showen kommer att hållas i Los Angeles och värden är LL Cool J. Det kommer att ske den 1 December på CBS men den "riktiga galan" kommer att ske den 13 februari.
1 December showen kommer att visa olika nomineringar i flera kategorier, och avslöja vilka artister som kommer till den största Music Awards showen i USA.
Source: The Celebrity Cafe
Av mikaelasofias - 11 november 2010 18:01

gud vad jag saknar hans gamla röst.. men jag älskar den mörka han har nu med :)

Av mikaelasofias - 11 november 2010 16:28

Det fins nu en officell sida där man kan köpa foton digitalt och utskrivna i olika storlekar (ni vet, som ett sådant foto man har i album) från Justins turné som Justins fotograf Robert Caplin har fotat (som även fotade bilderna till Justins bok, first step 2 forever: my story).

På hemsidan där det även står "1000's of exclusive, never before seen photos of Justin on the My World tour coming soon" har det redan lagts upp 12 bilder som man kan köpa. Jag lägger ut de bilderna här, men eftersom jag inte köpt dem så är det massor av stämplar på dem!
Du hittar hemsidan här: http://bieberpix.com

 

Klicka på bilderna för större format :)

                        

Av mikaelasofias - 11 november 2010 16:05

Klicka på bilderna för större förmat :)

              


Av mikaelasofias - 11 november 2010 16:04

  

Justin är nominerad i hela 4 kategorier.

Artist of the Year
Favourite Pop/Rock Artist
T-Mobile Breakthrough Artist
Favourite Pop/Rock Album

Du kan rösta på honom här: http://abc.go.com/shows/american-music-awards/vote?utm_source=ExactTarget&utm_medium=email&utm_content=http%3A%2F%2Fabc.go.com%2Fshows%2Famerican-music-awards%2Fvote&utm_campaign=17065157&utm_umg_et=81684867

Av mikaelasofias - 11 november 2010 16:00

  

Han är nominerad i kategorin Favorite Breakout Artist.
Du kan rösta på honom här: http://www.peopleschoice.com/pca/vote/votenow.jsp?category=&pollId=&optionId



Av mikaelasofias - 11 november 2010 15:54

Denna tjej fick en Justin Bieber biljett när hon gick bus eller godis på halloween! Tror att det var lite planerat bara att tjejen inte visste att hon skulle få det när hon frågade killen "bus eller godis" lyllo henne!

Av mikaelasofias - 11 november 2010 14:13

  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards