Alla inlägg den 14 november 2010

Av mikaelasofias - 14 november 2010 19:59

En månad gammal men 

den ska upp för att det är så förbannat bra video.

Han vet verkligen hur han ska få sina fans att GO NUTS AND CRAZY! Och det som är bra är att han lyckas VARJE GÅNG! :)




Av mikaelasofias - 14 november 2010 19:55

  

han ser ut att vilja komma bort från henne x)

Av mikaelasofias - 14 november 2010 15:52

  

Justin Bieber medger att Hollywood kan vara en "skrämmande" plats.

Den 16-åriga Baby sångaren säger att showbiz har sina fördelar och nackdelar.

"Hollywood är en skrämmande plats", sade han.

"Det finns en hel del dåliga saker, men det finns också en massa bra saker.

"Jag är kristen och jag tror på Gud. Jag tror att jag och han har ett förhållande, jag kan prata med honom och han är verkligen anledningen till att jag är här, och jag måste verkligen komma ihåg det.

Bieber erkände nyligen att han blir mobbad över internet.

"Alla går igenom mobbning, sade han. "Alla har det, även jag. På min YouTube-sida finns det jätte många haters.. De säger bara galna saker. Alltså, jag är inte arg.. jag är 16 och jag har inte brösthår. Jag är inte arg över det just nu. Det kommer att komma.

"Människor säger typ:" Titta på honom, han lägger helium i rösten innan han sjunger. "Du måste bara skratta åt det själv. Det är roligt.

"Det finns så många mobbare. Det går på så mycket. Jag tycker att ni ska ... speciellt om du är en åskådare, bör du definitivt hjälpa till eftersom det kan vara du nästa gång. "

Av mikaelasofias - 14 november 2010 15:48

       

  


Av mikaelasofias - 14 november 2010 14:56

  

 Saturday night live kommer visas på kanal 9 denna söndag klockan 12:30-13:30. Eftersom jag inte hittar en tv-tablå fram tills söndag så får vi vänta och se!
P.S För er som inte vet så var Justin med i SNL

Av mikaelasofias - 14 november 2010 14:55

One Time + Just the way you are.
Gillar man lugna låtar så är denna något man ska lyssna på

Av mikaelasofias - 14 november 2010 13:21

Detta skrev justin bieber på sin facebook sida :D


 HÄr är den :)


Av mikaelasofias - 14 november 2010 13:16

     

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards