Alla inlägg under oktober 2010

Av mikaelasofias - 27 oktober 2010 16:57

Klicka på dom små för större format :D

  

          

  Detta var i Tisdags morgon den 26 Oktober när Justin och Kenny skulle gå till doktorn. Varför de skulle till doktorn vet ja faktiskt inte , men de var säkert  inget allvarligt.        

Av mikaelasofias - 27 oktober 2010 16:55

Nyligen infördes Justin Bieber Shawty Mane, hans rap alias, till världen, och MTV News har hittat sin hip-hop tränare.
Efter Biebers freestyle över Vado och Cam'ron's "Speaking Tungs," anklagade många på nätet sångaren för att stulit rappen från en annan kanadensare, en rappare som heter Tory Lanez.
"Jag hörde [låten] om WorldStar, och jag har en sådan fanbase i Kanada att folk tänkte på mig och frågade" Visste du att Justin Bieber tog några meningar ur din text? "Lanez ger svar på tal om detta : "Jag typ skrattade och flinade åt det. Det är roligt att höra att någon annan använder mina texter, och jag tyckte inte den var dålig eller något. "
Lanez låt som heter "Speaking Tungs"som lades upp på YouTube i mars 2010, hade texten : "Getting hella dome, put Lady Gaga on my telephone/ Hella gone and your girl beat no metronome/ My new b—-, she a yellowbone/ I buy her yellow stones because I like it when she got that yellow on. "
På "Speaking i Tungs" remix, som drabbade webben tidigare denna månad, rimmar Bieber: "Call up Lady Gaga … on my … on my telephone/ Hella dome … yeah … my girl beats, no metronome/ My new chick, she a yellowbone/ I buy her yellow stones, ’cause I like it when she got that yellow on. "
Lanez säger att han gjorde videon till hans "Beamer, Benz eller Bentley" freestyle samma dag som han skrev låten: "Jag var som," jag måste shoota videon  nu " efter att jag spelade in det, och vi shootade det på samma dag, den 16 mars. "
Rapparen säger han mötte Bieber, som han är ett stort fan av i Kanada när han uppträdde för honom och fick ett positivt besked från tonårings-pop-stjärnan.
"Det finns en massa saker som händer i Los Angeles," har Lanez sagt. "Jag vill inte säga för mycket, men det finns en massa saker på gång."
Så kommer Bieber och Lanez någonsing arbeta tillsammans officiellt?
"Förhoppningsvis i framtiden," sa Lanez. "Han är nog ett fan av mig lika mycket som jag är ett fan av hans musik. Han är fortfarande min vän. Och någon som vill förnedra och kritisera honom på honom för sången ska sluta. Personligen så är jag lycklig över att han "stal" min text

Av mikaelasofias - 27 oktober 2010 16:53

Detta kommer att vara helt utom kontroll!
DJ Pauly D kommer att orsaka riktig tystnad på Halloween. Som vi har hört kommer Jersey Shore stjärnan inte bara klä ut sig till Justin Bieber på Halloween, han kommer att göra det utan några produkter i håret ! Pauly D är kändast i Jersey Shore för sitt stylade hår, så det ska bli väldigt intressant att se honom utan några som helst produkter, och så klart som Justin Bieber.
  

Av mikaelasofias - 26 oktober 2010 20:54

"Extra" pratade med Biebs över helgen på The Power of Youth showen i LA, och han berättade allt om status för sitt kärleksliv.
När det gäller dating, Justin, 16, sa att han inte nervös över att prata om sina relationer. "Nej, jag tror att vad som än händer, händer. Jag är inte rädd för att säga sanningen, " sa sångaren.
Och med det, Bieber fans, delade han att han verkligen är singel och inte dejtar någon. Hoppen spirar.
Source: - Extra
  

Av mikaelasofias - 26 oktober 2010 20:41

Jingle Ball 2010 kommer att hållas fredagen den 10 december på Madison Square Garden. All Star-lineupen inkluderar Katy Perry, Justin Bieber, BIR, Bruno Mars, Enrique Iglesias, Michael Bublé, Paramore, Selena Gomez, Travie McCoy och Taio Cruz. Särskilda gästvärdar kommer att omfatta Kim Kardashian, Sean Kingston, Jay Sean, Flo Rida, Just Jared, Emily Osment, Jesse McCartney och mycket mer! Z100 PD Sharon Dastur konstaterade, "Detta är ett av de mest varierande Z100 Jingle Ball line-ups vi någonsin haft! Med 10 artisterr och speciella gäster, var annars kan du se Katy Perry, Paramore, Justin Bieber, och Michael Bublé  på samma scen på en natt? "
Biljetter kommer att säljas exklusivt till ZVIP medlemmar via Ticketmaster start Måndag, 1 november kl 04:00 Alla ytterligare biljetter som kommer att säljas till allmänheten börjar Tisdag, 2 november
  

Av mikaelasofias - 26 oktober 2010 20:39

Justin berättar i sin bok " First step 2 forever " att hans favoritsaker att bli intervjuvad om är : hans familj, hans favorit instrument, vad som finns i hans iPod, var han är från, hans resande, skolan och hur han hanterar skolan nu, hans inspirationer och hans religion.


Han säger att han tycker om att prata om detta för att : han får berätta om hur det är att vara en storebror, om att spela trumpet, trummor, gitarr och piano, om vad han lyssnar på nu, om vad han har sett och upplevt i andra kulturer, om de senaste buset han gjort på sin lärare, om Usher och hans morfar, och om gud.
  

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards