Alla inlägg under oktober 2010

Av mikaelasofias - 28 oktober 2010 15:25

1. Jag lärde mig spela trummor när jag var två.

2. Jag har klaustrofobi, speciellt i en hiss.

3. Jag tycker Beyoncé är het!

4. Mitt favorit godis är Big Foots, vilket kommer från Kanada.

5. Jag älskar havet.

6. Jag reser hellre med min buss än med flyplan. Jag älskar min buss.

7. Jag glömmer alltid att packa tandborsten. På varje hotell måste jag gå till receptionen och fråga om en ny.

8. Jag försöker besöka ett center i varje stad vi åker till.

9. Min favorit drink är hos Tim Hortons! Dom har de bästa drinkarna. (alkoholfria såklart)

10. De ända skorna jag använder fler än 1 gång är de jag har på scen.

11. Jag spelar fyra instrument, jag är självlärd i alla fyra.

12. Jag älskar vattenskidor.

13. jag har två Segways on tour, som jag anväder för att terrorisera mitt team! Kanske inte då -- Jag använder dem för att åka snabbt i alla korridorer.

14. Jag är vänsterhänt.

15. Jag hade på mig kostym för första gången i år till Vita husets korrespondent middag.

16. Mitt team och jag har tävlingar om vem som kan dricka mest vatten.

17. Step Brothers är min favorit film.

18. Skateboarding är min grej.

19. Mitt team och jag spelat familje spel på bussen varje chans vi får.

20. Jag har en hund som heter Sammy som bor i Kanada med min mormor och morfar.

21. Hotell shampoo och balsam är de bästa!

22. jag slår Shaq i basket.

23. Min favorit macka är tomat och majonäs på Wonder Bread.

24. jag är riktigt inne i att åka snowboard.

25. Vi spelar basket backstage på mina konserter.

-US MAGAZINE
Av mikaelasofias - 28 oktober 2010 15:17

han kunde inte ens motstå att göra det på matchen han var på..

      

       

Av mikaelasofias - 27 oktober 2010 19:43

klicka på dom för större format :D

                      

tog inte alla bilder men om ni vill se mer klicka er då in här:http://justin-b.org/photos/thumbnails.php?album=287

Av mikaelasofias - 27 oktober 2010 19:04

    

Av mikaelasofias - 27 oktober 2010 18:47

  

Nyligen under en intervju med WWD, blev Justin tillfrågad vilken doft han tycker bäst om på tjejer. På den frågan svarade han "Jag gillar faktiskt Britney Spears parfymen på tjejer. Den luktar gott."

Som svar på det, twittrade Britnet : "Awwww! Tack @JustinBieber! Så glad att du gillar min parfym på tjejer!"

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards