Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av mikaelasofias - 21 oktober 2010 20:09

  

Inte nog med att Justin har blivit nominerad i ett flertal kategorier i American Music Awards han ska även uppträda där! Galan sänds live från Nokia Theather i Los Angeles 21 november på ABC, för att rösta på Justin i de fyra kategorierna han är nominerad i

http://abc.go.com/shows/american-music-awards/vote?vid =för att rösta och välj award i drop-down menyn

http://abc.go.com/shows/american-music-awards/t-mobile-vote = För att rösta på det sistnämnda priset


Av mikaelasofias - 21 oktober 2010 19:04

  

 En insider källa som vet säger att han inte är riktigt med i designen av nagellacken (Och nej, han använder det inte heller) men det är allt för en bra sak!

Vår reporter Jessica har nyligen talat med en källa nära Justin, som kommenterade.

"Justin är inte nagellack designer. Pencil for Promise är ett initiativ som planerar att bygga över hundra skolor i nästa år. Ägaren (av skönhets märket Nicole) slog sig ihop med Justin och bad fansen att utforma nagellack inspirerade av Justin. Så alla pengar går till att hjälpa barnen, och det är bra eftersom det hjälper till med initiativet. Han skickar också en del av hans inkomster från andra delen av sin turné för att gå till välgörenhet och hjälpa dem att bygga hundra nya skolor."

-HollywoodLife

Av mikaelasofias - 21 oktober 2010 18:44

    
Justin verkar onekligen få in sina kickar de senaste dagarna.

Han kryddade sin Vancouver konsert i tisdags och fick lite motion dessutom genom att släppa lös sina fötter på hans backup dansare med en imponerande uppvisning.

- Celebuzz

Av mikaelasofias - 21 oktober 2010 18:14

     

              

Av mikaelasofias - 21 oktober 2010 18:08

    Inte bara har kändisar som Cory Monteith, Pete Wentz och Conan O'Brien som har uttryckt sin besatthet med spelet, men den populära fysikbaserade applikationen har blivit en internationell succé med över 17.500 tusen nedladdningar (gratis och betal versioner) i över 60 länder runt om i världen. Fortfarande, nästan 58 procent av JSYK läsare säger att de aldrig hört talas om Angry Birds.
    


Av mikaelasofias - 21 oktober 2010 17:59

Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards