Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av mikaelasofias - 11 oktober 2010 20:16

     

Usher är hjärnan bakom pop fenonomet Justin Bieber efter att han signat pop super-killen när han bara var 15.


Men nu har veteranen gett den unge råd om hur man handskas med flickor. "Just nu får han alldeles för mycket uppmärksamhet från tjejer," sade han. "Jag ger honom råd, stöd och tips. Det finns en hel av likheter i våra berättelser på grund av vår ålder. Om han är vid en korsning kan jag berätta för honom vilken väg han ska gå. "

Av mikaelasofias - 11 oktober 2010 20:15

  

Justin Bieber har fått sina vänner rädda då han sagt till dem nu att han kunde vara värd för en ny serie av Punk'd.
Det framkom förra veckan att 16-åringen är i samtalen för att presentera en remake av Ashton Kutcher's show - kändisar som blir lurade. Och med Justins  kärlek för skämt, håller hans vänner och personal ett vakande öga på U Smile sångaren, ifall han tänker lura dem. 

"Justin har redan märkt att många av hans vänner håller avstånd och killarna i hans personal har varit ganska nervösa ", avslöjade en källa nära Biebster. " Jag tror att alla förstår att de skulle kunna vara ett Punk'd mål när som helst och ingen vill vara den första att falla offer

Av mikaelasofias - 11 oktober 2010 19:58

  

Det har blivit rapporterat att Justin's mamma har varnat honom för tjejer.

Justin's mamma, Pattie Mallette, steg tydligen in efter att han sågs kyssa Jasmine Villegas.

"Pattie flippar ut för att hon tappar kontrollen över hennes pojke" säger en källa. "Och hon är rädd att hans besatthet av tjejer tar på hans tid och energi och äventyrar hans musik karriär".

"Men det gick in genom ena örat och ut genom det andra. När det kommer till tjejer, är Justin utom kontroll".

"Just nu säger hans mamma att tjejer är en komplicering han inte behöver".


- Flecking records

Av mikaelasofias - 11 oktober 2010 17:52

Som vanligt - klicka på de små bilderna så kommer de upp i större format :D

   

                             

  

Av mikaelasofias - 11 oktober 2010 17:34

Dom bilder som är små  är de bara att klicka på så blir dom större :D

  

                                  

Av mikaelasofias - 11 oktober 2010 14:39

U Smile:

Overboard - feat Jasmine V:


Presentation

  

Jag heter Mikaela och är 18 år. Jag är bosatt i västra götaland. I min blogg kommer du att få ta del av min vardag. jag pluggar på en folkhögskola jag kommer att bli klar sommaren 2015. Du kommer även få ta del utav många av mina tankar och funderingar.

 

Fråga mig

69 besvarade frågor

Translate into your language

Skriv i min gästbok:)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards